  • 21. Data: 2023-11-13 22:23:07
    Temat: Re: Tu też przylazł ten ekofaszystowski ZJEB Myjk
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 16:36, Myjk pisze:

    > Też? A co "tu" należy tylko do ciebie faszystowski konfederacki zjebie?

    > O, konfederacka kurwa zaczyna w końcu pokazywać swoje prawdziwe oblicze.
    > Kontroluj się, bo potem znowu będziesz musiał się krygować i tłumaczyć
    > ze swojgo braku kultury! he he he

    Ty też pokazujesz swoje prawdziwe oblicze.
    Wyzwiskami nikogo nie przekonasz, ale ty pewnie
    nie chcesz przekonywać tylko chlew robić.
    Jak wieprz lub jak ktoś woli jak świnia.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2023-11-14 10:05:34
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 20:48:53 +0100, _Master_

    > Kupił wielkiego SUVa i poucza innych o ekologii?

    Oho, dwóch debili się dobrało i liżą się po jajkach. Jak słodko.
    Wyjaśniając wam, tłumoki, po raz enty. Kupiłem SUVa, bo nim pracuję.
    Kupiłem plugina, bo większość ogarniam jeżdżąc na prądzie i wystarczy
    mi bateria 14kWh zamiast 80kWh jak w Tesli. której bym nie wykorzystywał
    nawet w 30%

    Wy, mentalne ćwoki, pewnie byście kupili dwa spalinowe trupy jeżdżące
    na ruskim paliwie/gazie, jednego prywatnie, drugiego do pracy (z tym
    że jak widać nie pracujecie rzetelnie jak normalny człowiek), zamiast
    jedengo, który na dodatek w 90% jeździ na POLSKIM prądzie (i w 50% na OZE).

    Ale co kraj to obyczaj, ja już się przyzwyczaiłem,
    że takie ruskie tłuki jak wy mają swój stan umysłu.

    > Ja kupiłem Aixama który pali rzeczywiste 3l ropy na 100 km.

    Mój "wielki" i "ciężki" SUV pali 0,9L/100km.
    3x mniej przy 4x większej masie. To tyle
    z tej twojej ekologii.

    > Niech się uczy ekologii od praktyków a nie teoretyków ;-)

    Od takich ruskich ćwoków jak wy nic się nauczyć nie da.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2023-11-14 10:14:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 16:53:09 +0100, J.F

    > Ja mam swoją strefe :-)

    Tak, krótką jak twój nos.

    > No wlasnie - jak mi przyjdzie pojechac do Krakowa, to kłopot,
    > a dużo im chyba nie nasmrodze przez ten raz na rok :-)

    Nie udawaj idioty, sam nie jesteś -- jest takich jednostek
    jak ty tysiące, jak nie miliony. Myślenie że jesteś pępkiem
    świata to od zawsze największy twój (i nie tylko twój,
    większości ludzi) problem, który rozpieprza ci cały
    światopogląd.

    > Niech grupa inicjatywna nagłosni :-P

    Niech nagłaśnia. Polegnie tak samo jak grupy chcące dalszego palenia
    paliwami stałymi i trucia ludzi kominami, czy palaczy tytoniowych.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2023-11-14 10:22:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 17:55:43 +0100, J.F

    > Czyste powietrze tak, zakaz ruchu nie :-P

    Czyli czyste powietrze tak, zakazu palenia opon w kotłach domowych nie.
    Weź ty siebie czasem poczytaj.

    > A ile podpisów było pod projektem uchwaly o strefie czystego
    > transportu ? :-P

    Podejrzewam że więcej niż 50%, gdy wybierali władze które to wprowadzają.
    Taka sama afera była o zakaz palenia w kotłach i że nic to nie zmieni.
    Zakaz jest, zmiana wyraźna jest. Ludzie sobie chwalą że nie wali wędzonką.
    Teraz się martwią, że okolice jeszcze ich trują. Dokładnie tak samo jest w
    Wawie, która, mimo iż wolna od spalin, a samochody w miarę świeże, jest
    truta przez okoliczne miasta i wsi, także stare i zaniedbane samochody
    przyjeżdżające (albo przejeżdżające) do centrum.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2023-11-14 10:31:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 10:05, Myjk pisze:
> [...]
    > Kupiłem plugina, bo większość ogarniam jeżdżąc na prądzie i wystarczy
    > mi bateria 14kWh zamiast 80kWh jak w Tesli. której bym nie wykorzystywał

    Zmień pracę bo wydzielasz za dużo C02 i powiększasz ślad węglowy.
    Zatruwasz powietrze i wzbijasz swoim ciężkim samochodem SMOG

    Kup sobie Aixama. Pali 3l/100km i waży 300 kg. Bądź ekologiczny
    Matka Ziemia Cię POTRZEBUJE ;-)

  • 26. Data: 2023-11-14 10:35:14
    Temat: Re: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Nov 2023 19:32:23 +0100, _Master_

    > Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.

    Ty to nie wszyscy, konfederacka kurwo.
    Takich idiotów jak ty jest "całe" 7,16%.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2023-11-14 10:40:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 10:31:42 +0100, _Master_

    > Zmień pracę bo wydzielasz za dużo C02 i powiększasz ślad węglowy.

    Na taką jak ty masz, czyli sranie po internetach
    faszystowską konfederacką narracją robiąc im kampanię?
    Nie dziękuję, mam swoją godność.

    > Zatruwasz powietrze i wzbijasz swoim ciężkim samochodem SMOG

    Na rzecz takich nierobów jak ty, co mają dwie lewe ręce i siedząc na dupie
    pierdoląc głupoty by chcieli żyć jak pany. Weź się za pracę, nie będziesz
    musiał spalinowym smrodem jeździć co pali 3x więcej niż elektryczny SUV
    he he he

    > Kup sobie Aixama. Pali 3l/100km i waży 300 kg. Bądź ekologiczny
    > Matka Ziemia Cię POTRZEBUJE ;-)

    Mój "wielki" i "ciężki" SUV pali 0,9L/100km.
    3x mniej przy 4x większej masie niż twój smród.
    he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2023-11-14 10:40:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 10:22, Myjk pisze:
    > Czyli czyste powietrze tak, zakazu palenia opon w kotłach domowych nie.
    > Weź ty siebie czasem poczytaj.

    Czyste powietrze w mieście w minimalnym stopniu zależy od prywatnych
    samochodów osobowych.
    Trzeba zająć się tym co faktycznie truje.

    Ale Ty tego nie zrozumiesz bo jesteś zafiksowany na jednej maniakalnej
    hipotezie: Jak UE się zesra i przestanie wydzielać to powietrze nie
    będzie czystsze ale mieszkając pod mostem będziesz z siebie dumny że się
    nie przyczyniłeś do trucia planety.

  • 29. Data: 2023-11-14 10:46:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Nov 2023 10:22:43 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 13 Nov 2023 17:55:43 +0100, J.F

    > Czyli czyste powietrze tak, zakazu palenia opon w kotłach domowych nie.
    > Weź ty siebie czasem poczytaj.

    A nie wiesz, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia?
    Jak sie ma mieszkanie podłaczone do EC, to sie nawołuje do zakazania
    "kopciuchow", jak sie ma piec, to sie szuka taniego opału :-)

    A opony czesto konczą w elektrowni lub cementowni, bo to dobre paliwo
    :-)

    > Podejrzewam że więcej niż 50%, gdy wybierali władze które to wprowadzają.

    Obawiam sie, ze klucz był bardziej partyjny.
    Ale mozemy sie dowiedziec za pól roku ...

    > Taka sama afera była o zakaz palenia w kotłach i że nic to nie zmieni.
    > Zakaz jest, zmiana wyraźna jest. Ludzie sobie chwalą że nie wali wędzonką.

    W Krakowie?

    Bo np w Gdansku to ostatnio "stan żółty" powietrza.
    A latem był głownie "zielony".
    Samochody latem nie smrodziły, czy co? :-P

> [...]
    > truta przez okoliczne miasta i wsi, także stare i zaniedbane samochody
    > przyjeżdżające (albo przejeżdżające) do centrum.

    Moj jest nowszy ... wiec truje, jak wypala filtr :-)

    Ale w Warszawie jakos podobnie - latem było "zielono" :-P

    J.

  • 30. Data: 2023-11-14 11:21:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 19:51:29 +0100, Shrek wrote:

    > Przekroczenia czego i od czego? Bo w warszawie PO2,5 to chyba w trzech
    > króli kilka lat temu padł i jakoś ciężko to powiązać z dizlami za to
    > łatwo z temperaturą która powoduje że wianuszek odpala segregację na
    > śmieci do palenia w dzień i te do palenia w nocy...

    > O nieistotną wielkość. Przecież po wszystkich umwaltzonach w niemczech
    > żadenej istotnej poprawy nie było. Nawet chyba część zlikwidowali.
    >
    > Obecnie ze sprawnych samochodow to naprawdę głównie CO2 i H2O rurą
    > wychodzi. Problem w tym że co 1 000 pali olej albo leją mu wtryski. Po

    W dieslach jeszcze tlenki azotu.
    A one tak troche szkodliwe.

    > prostu na stacjach sprawdzać a zostawiających chmurę ściagać z ulic. A
    > jak policja ma w dupie że ktoś za sobą chmurę zostawa to jak to mówił
    > pan z apelu wojskoewgo "jak jest społeczne przyzlolenie żeby się chujani
    > działa to tak się właśnie dzieje".

    No i tu jakies stopniowe ograniczenia mogą pomóc.

    J.