  • 31. Data: 2023-11-14 11:27:53
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 10:46:15 +0100, J.F

    > A nie wiesz, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia?

    Wiem, zależy od punktu siedzenia większości.

    > Jak sie ma mieszkanie podłaczone do EC, to sie nawołuje do zakazania
    > "kopciuchow", jak sie ma piec, to sie szuka taniego opału :-)

    Punkt siedzenia nie daje uprawnienia do trucia innych.
    O nadchodzących zmianach było wiadomo od bardzo dawna.

    > A opony czesto konczą w elektrowni lub cementowni, bo to dobre paliwo
    > :-)

    Ale tam potrafiąspalać czysto, a w tych domowych utylizatorach,
    nawet jak mają te najwyższe "normy" to można zatruć życie ludziom.
    Tak samo jak z samochodami co spełniają normy spalinowe. W fabryce
    spełniają, na drodze już nie.

    > Obawiam sie, ze klucz był bardziej partyjny.
    > Ale mozemy sie dowiedziec za pól roku ...

    Wiadomka.

    > W Krakowie?

    Tak, w krakowie. Nawet ci z czysteogrzewanie.pl którzy tak gardłowali w
    końcu przyznali że powietrze w Krakowie się POPRAWIŁO.

    > Bo np w Gdansku to ostatnio "stan żółty" powietrza.
    > A latem był głownie "zielony".
    > Samochody latem nie smrodziły, czy co? :-P

    Jajeczko. Po pierwsze zmienia się pogoda, w okresach przejściowych
    powietrze bardziej siedzi przy glebie, jest wilgotniej, po drugie to że sam
    Kraków przestał dymić nie znaczy że nie dymią dzielnice tuzież wioski i
    miasta ościenne. Kraków akurat jest szczególnie niekorzystnym przypadkiem,
    bo jest w niecce. Uchwały antysmogowe dla okolic w toku, dlatego walczą
    teraz aby wyeliminować jak najwięcej samochodów, które teraz, po eliminacji
    kotłów, powodują większy procent emisji niż kiedyś. W Wawie samochody to
    okolice 70% zanieczyszczenia.

    > Moj jest nowszy ... wiec truje, jak wypala filtr :-)

    Cały czas truje, bo ma żenującą sprawność poniżej 25%.

    > Ale w Warszawie jakos podobnie - latem było "zielono" :-P

    Bo, powtarzam, w lecie jest lepszy przeciąg.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-11-14 11:55:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Nov 2023 11:27:53 +0100, Myjk wrote:
    > Tue, 14 Nov 2023 10:46:15 +0100, J.F
    [...]
    > Wiadomka.

    > Tak, w krakowie. Nawet ci z czysteogrzewanie.pl którzy tak gardłowali w
    > końcu przyznali że powietrze w Krakowie się POPRAWIŁO.

    Hm,
    https://aqicn.org/city/poland/malopolska/krakow/alej
    a-krasinskiego

    PM2.5 jakby sie poprawil, ale nadal jest w zimie, widac naplyw
    turystów latem w ich smierdzących samochodach nie przeszkadza.

    PM10 - jest poprawa, ale to od roku 2017, 18, moze troche 19.

    NO2 w zasadzie bez zmian. Podobnie SO2 i CO.

> [...]
    > kotłów, powodują większy procent emisji niż kiedyś. W Wawie samochody to

    A to czemu zimą rośnie istotnie ?

    > Cały czas truje, bo ma żenującą sprawność poniżej 25%.

    > Bo, powtarzam, w lecie jest lepszy przeciąg.

    Aby na pewno?

    Mam poszukac produkcji z wiatraków?

    J.

  • 33. Data: 2023-11-14 12:46:14
    Temat: Re: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 10:35, Myjk pisze:
    > jak ty jest "całe" 7,16%.

    Myślisz że takich ekofaszystów jak Ty jest więcej?

    Elektryki się nie sprzedają a obywatele sprzeciwiają się bzdurnym
    ekofaszystowskim ZAKAZOM.

    Pogódź się z tym.

  • 34. Data: 2023-11-14 12:56:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-11-2023 o 11:21, J.F pisze:

    > W dieslach jeszcze tlenki azotu.
    > A one tak troche szkodliwe.

    I mega śmierdzące.

  • 35. Data: 2023-11-14 13:31:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 12:46:14 +0100, _Master_

    > Myślisz że takich ekofaszystów jak Ty jest więcej?

    Jest znacznie więcej myślących o swoim zdrowiu niż tobie, posadzonym w
    konfederackiej bańce, się wydaje. Otwórz oczy i pogódź się z tym, że jesteś
    w mniejszości, faszystowska konfederacka kurwo.

    > Elektryki się nie sprzedają a obywatele sprzeciwiają
    > się bzdurnym ekofaszystowskim ZAKAZOM.

    Jak już napisałem, konfederacka kurwo, jest was mniej niż 10%, razem z
    waszymi sojusznikami z pisu, mniej niż 40%, a nawet wsór nich jest
    większość takich, co nie chcą wychodzić z unii i iść w stronę zachodu a nie
    jak ty byś chciał, w stronę ruskich. Pogódź się z tym. he he he

    > Pogódź się z tym.

    Sam się pogódź z tym że twoja faszystowsko-socjalistyczna konfederacka
    narracja się nie sprawdziła -- nikomu wody z mózgu ci (wam, trollom
    konfederackim) się nie udało zrobić tym notorycznym i upierdliwym słodkim
    pierdzeniem jak to dobrze nam będzie jak pójdziemy w stronę wschodu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2023-11-14 13:39:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 13:31, Myjk pisze:
    > że jesteś
    > w mniejszości, faszystowska konfederacka kurwo.

    Najpierw praworządnie zrób referendum. Wtedy zobaczysz RZECZYWISTOŚĆ

  • 37. Data: 2023-11-14 13:42:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 13:31, Myjk pisze:
    > co nie chcą wychodzić z unii i iść w stronę zachodu a nie
    > jak ty byś chciał, w stronę ruskich. Pogódź się z tym. he he he

    Jak twierdzi Ziemkiewicz ;-)

    Wszystko zależy od zadania pytania.
    jak się zapytasz czy Polacy są za byciem w UE to na TAK odpowie 80%
    obywateli
    Ale jak zapytasz czy zgadzasz się z taka, taką i taką polityką UE to
    będzie ODWROTNIE

    Zejdź na ziemię

  • 38. Data: 2023-11-14 13:56:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Nov 2023 12:56:29 +0100, Cavallino wrote:

    > I mega śmierdzące.

    Nie jestem taki pewien, czy to to czujemy.
    Trzeba by jakiegos chemika do demonstracji.

    P.S.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenek_azotu

    "Podczas pandemii COVID-19, zasugerowano, że wdychanie powietrza przez
    nos powoduje lepsze natlenienie krwi i, dzięki wytwarzanemu w nosie
    tlenkowi azotu, pomaga zwalczać zakażenie koronawirusem, blokując jego
    replikację w płucach[6]. Podjęto badania nad zastosowaniem inhalacji
    tlenkiem azotu do celów terapeutycznych u osób chorych na COVID-19"

    Plus cała masa działan biologicznych wymieniona ... chyba pozytywnych.

    Tylko ze to NO, ktory w powietrzu szybko sie zamienia na NO2/N2O4,

  • 39. Data: 2023-11-14 14:34:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 13:39:52 +0100, _Master_

    > Najpierw praworządnie zrób referendum. Wtedy zobaczysz RZECZYWISTOŚĆ

    Widzę rzeczywistość, twoja łżekonfedera, która jest antyunijna,
    i z takimi hasłami szła do wyborów, nikogo szczególnie nie
    przekonała i ma "całe" 7.16%. Pogódź się z tym. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2023-11-14 14:41:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 13:42:03 +0100, _Master_

    > Jak twierdzi Ziemkiewicz ;-)
    > Wszystko zależy od zadania pytania.

    Nono, prawackie populistyczne łgaże o tym wiedzą.

    No i tu przy okazji kłamania, co z tym dowodem, źródłem,
    gdzie widać jak konfedera przed tuskiem gardłuje o ukrazbożu?
    he he he

    > jak się zapytasz czy Polacy są za byciem w UE to na TAK odpowie 80%
    > obywateli
    > Ale jak zapytasz czy zgadzasz się z taka, taką i taką polityką UE to
    > będzie ODWROTNIE

    Tak sobie tłumocz. Nie da się stać jedną nogą w rosji a drugą w Europie.
    Większość sobie zdaje z tego sprawę. Może jeszcze 15 lat temu prowadząc
    taką narrację byś coś ugrał, dzisiaj ludzie są bogatsi, zaczęli bardziej
    dbać o swoje zdrowie i chcą żyć w czystym kraju.

    > Zejdź na ziemię

    Antyunijna łżekonfedera zmanipulowała tylko 7.16% głąbów
    podobnych do ciebie. Pogódź się z tym. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk