  • 11. Data: 2023-11-13 16:49:51
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 15:19:30 +0100, io wrote:
> [...]
    ekordowa-liczba-podpisow-pod-uchwala-likwidujaca-str
    efe-czystego.html

    > Kwestia priorytetów. Oni też chcą czystego powietrza, ale jeszcze nie
    > mają elektryków.

    To tak jak ja.
    Czyste potwietrze popieram, ale na razie ponizej Euro 3 :-)

    > ... kupnem elektryka?

    Sie zdeklarują jak będą głosowac ...

    J.

  • 12. Data: 2023-11-13 16:53:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 15:57:41 +0100, Myjk wrote:
> [...]
    ekordowa-liczba-podpisow-pod-uchwala-likwidujaca-str
    efe-czystego.html

    > Typowe debilne zalożenie, że jak nie chcą "strefy czystego powietrza"
    > to nie chcą czystego powietrza wcale. Pomijając, że zawsze sprzeciw
    > słychać głośniej niż aceptację (tak samo jak zawsze negatywne opinie
    > wybrzmiewają bardziej niż pozytywne, tj. zazwyczaj pozytywnych prawie
    > nikt nie wyraża (szczególnie w piśmie), za to negatywne potrafimy
    > wyrazić często bez zastanowienia).

    > Niewiele? Napisz wprost że to mniej niż 1%.

    > Ty oczywiście do tej grupy się zaliczasz, mimo że i tak tam

    Ja mam swoją strefe :-)

    > bywasz raz w roku, albo i tego nie. Ale możesz być nawet raz
    > na 10 lat, więc twój gruz powinien móc tam wjechać aby nie
    > ograniczać twojej wolności, kurwa! ;d

    No wlasnie - jak mi przyjdzie pojechac do Krakowa, to kłopot,
    a dużo im chyba nie nasmrodze przez ten raz na rok :-)

    Niech grupa inicjatywna nagłosni :-P

    J.

  • 13. Data: 2023-11-13 17:55:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    efe-czystego.html

    > Typowe debilne zalożenie, że jak nie chcą "strefy czystego powietrza"

    Czyste powietrze tak, zakaz ruchu nie :-P

> [...]
    > nikt nie wyraża (szczególnie w piśmie), za to negatywne potrafimy
    > wyrazić często bez zastanowienia).

    > Niewiele? Napisz wprost że to mniej niż 1%.

    A ile podpisów było pod projektem uchwaly o strefie czystego
    transportu ? :-P

    J.

  • 14. Data: 2023-11-13 18:21:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    efe-czystego.html

    > 7 tys podpisów w Krakowie pod projektem uchwały likwidującym Strefę

    Ciekawe jak w krakowie wyglądały konsultacje społeczne. Bo w warszawie
    były konsultacje ale... konsultacjom nie podlegała konieczność
    ustanowienia strefy:p Poważnie - nie żartuje, bo nawet chciałem wziąć
    udział ale doszedłem do wniosku że nie będę nabijał frekwy skoro można
    tylko wyrazić zachwyt:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-11-13 19:18:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 18:21:18 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > ustanowienia strefy:p Poważnie - nie żartuje, bo nawet chciałem wziąć
    > udział ale doszedłem do wniosku że nie będę nabijał frekwy skoro można

    Ba - strefa jest obowiązkowa, bo w KPO sie zobowiązalismy do 4 stref.
    I mamy 4 miasta, gdzie są przekroczenia.

    Co prawda jest jeszcze unijna dyrektywa o czystym powietrzu, i
    obywatele mają prawo skarzyc swój kraj, jesli im nie zapewni.

    Ale tak ciekaw jestem - jakby tak zlikwidowac buspasy, przejscia,
    zrobic zieloną fale ... to o ile by spadły zanieczyszczenia.

    J.

  • 16. Data: 2023-11-13 19:32:23
    Temat: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    _

  • 17. Data: 2023-11-13 19:51:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 19:18, J.F pisze:

    > Ba - strefa jest obowiązkowa, bo w KPO sie zobowiązalismy do 4 stref.
    > I mamy 4 miasta, gdzie są przekroczenia.

    Przekroczenia czego i od czego? Bo w warszawie PO2,5 to chyba w trzech
    króli kilka lat temu padł i jakoś ciężko to powiązać z dizlami za to
    łatwo z temperaturą która powoduje że wianuszek odpala segregację na
    śmieci do palenia w dzień i te do palenia w nocy...

> [...]
    >
    > Ale tak ciekaw jestem - jakby tak zlikwidowac buspasy, przejscia,
    > zrobic zieloną fale ... to o ile by spadły zanieczyszczenia.

    O nieistotną wielkość. Przecież po wszystkich umwaltzonach w niemczech
    żadenej istotnej poprawy nie było. Nawet chyba część zlikwidowali.

    Obecnie ze sprawnych samochodow to naprawdę głównie CO2 i H2O rurą
    wychodzi. Problem w tym że co 1 000 pali olej albo leją mu wtryski. Po
    prostu na stacjach sprawdzać a zostawiających chmurę ściagać z ulic. A
    jak policja ma w dupie że ktoś za sobą chmurę zostawa to jak to mówił
    pan z apelu wojskoewgo "jak jest społeczne przyzlolenie żeby się chujani
    działa to tak się właśnie dzieje".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-11-13 19:54:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 16:09, Myjk pisze:
    > Mon, 13 Nov 2023 15:53:35 +0100, _Master_

    > Normalny dla takich debili jak ty, którzy swoją wygodę
    > i nieróbstwo szanują bardziej niż zdrowie swoje i innych.

    Jak się tak przejmujesz ekologią to po chuj kupiłeś autlandera zamiast
    małej elektryczej bmw i3 hipokryto? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-11-13 20:48:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-13 o 19:54, Shrek pisze:
    > Jak się tak przejmujesz ekologią to po chuj kupiłeś autlandera zamiast
    > małej elektryczej bmw i3 hipokryto? :P

    Kupił wielkiego SUVa i poucza innych o ekologii?

    Ja kupiłem Aixama który pali rzeczywiste 3l ropy na 100 km.

    Niech się uczy ekologii od praktyków a nie teoretyków ;-)

  • 20. Data: 2023-11-13 21:29:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 20:48, _Master_ pisze:

    > Kupił wielkiego SUVa i poucza innych o ekologii?

    Nota. I jeszcze pierdolił, że elektryk wystarczy każdemu, tylko okazało
    się że jak jesteś mężem żony majka to jest tak zwana "wyjątkowa
    sytuacja" i jemu akurat nie wystarczy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!