  • 1. Data: 2014-10-08 11:12:59
    Temat: licznik energii elektrycznej mechaniczny vs elektroniczny
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    dzis uslyszalem takie stwierdzenie od kolegi, ktory sie zgodzil w
    Warszawie na instalacje elektronicznego licznika wdomu, ze rachunki
    wzrosly mu o jakies 60 zl/miesiac. Wg niego (inzynier ...) ze
    doczytal,, dopytal, ze sa one bardziej dokladne i mierza (licza)
    wszystko...te tradycyjne nie byly wstanie.

    Czy cos wiecie na ten temat???? Jakie sa wasze odczucia w tej
    materii???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2014-10-08 11:29:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-10-08 11:12, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > dzis uslyszalem takie stwierdzenie od kolegi, ktory sie zgodzil w
    > Warszawie na instalacje elektronicznego licznika wdomu, ze rachunki
    > wzrosly mu o jakies 60 zl/miesiac.

    Pics or it didn't happen.

  • 3. Data: 2014-10-08 13:45:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    >wszystko...te tradycyjne nie byly wstanie.

    >Czy cos wiecie na ten temat???? Jakie sa wasze odczucia w tej

    Bylaby to dla energetyki zyla zlota.

  • 4. Data: 2014-10-08 15:15:45
    Od: fifak <f...@o...pl>

> [...]
    > wszystko...te tradycyjne nie byly wstanie.
    >
    > Czy cos wiecie na ten temat???? Jakie sa wasze odczucia w tej

    kolega miał rację ale te 60zł jeżeli to prawda mogło wynikać z tego że
    stary licznik był już daleko poza klasą dokładności lub był wadliwy lub
    był wadliwie podłączony co się zdarza

  • 5. Data: 2014-10-08 15:37:14
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 11:12, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > wszystko...te tradycyjne nie byly wstanie.
    >
    > Czy cos wiecie na ten temat???? Jakie sa wasze odczucia w tej

    Możliwe, że jakby wstawili nowy mechaniczny, też by wzrosło,
    bo starty był lekko kopnięty.
    Raczej nie wsadzili mu licznika mocy pozornej;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2014-10-08 15:45:45
    Od: d...@g...com

    użytkownik fifak napisał:

    > kolega miał rację ale te 60zł jeżeli to prawda mogło wynikać z tego że
    >
    > stary licznik był już daleko poza klasą dokładności lub był wadliwy lub
    >
    > był wadliwie podłączony co się zdarza

    Pare lat temu gdy znajomi wprowadzili sie do mieszkania, wszystko
    bylo ok. Gdy po kilku miesiacach obok wprowadzili sie sasiedzi,
    znajomym wzrosly rachunki. Po pol roku sie skapneli, nie znam
    sie na elektryce ale fachman stwierdzil zle podlaczenie.
    Jak to mozliwe?

  • 7. Data: 2014-10-08 15:47:23
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 października 2014 11:12:59 UTC+2 użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    >
    > wszystko...te tradycyjne nie byly wstanie.
    >

    > Czy cos wiecie na ten temat???? Jakie sa wasze odczucia w tej

    Moje są takie ze po zmianie na elektroniczny rachunek minimalnie zmalał.

  • 8. Data: 2014-10-08 15:49:01
    Od: d...@g...com

    użytkownik a...@p...pl napisał:
    > bardziej dokladne i mierza (licza)

    W elektronika b2b podali 30 sposobow jak zklocic prace
    licznika elektronicznego:)

    Numer min. 8 lat temu.

  • 9. Data: 2014-10-08 15:49:20
    Od: a...@p...pl

    powiedzmy, ze chcialbym wstawic swoj podlicznik w swoje rozdzielni
    domowej - licznik energetyki w piwnicy. Chcialbym zeby liczyl co ma
    liczyc i na biezaco pokazywal moc chwilowa i wysylal te dane na
    rs-232/485 w celu rejestracji przez jakis komputerek (np. raspberry
    pi). Da sie kupic taki licznik energii z rs-232/485 w rozsadnej cenie
    500-600 zl max?

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2014-10-08 15:52:24
    Od: d...@g...com

    użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

    > Moje są takie ze po zmianie na elektroniczny rachunek minimalnie zmalał.

    A moj stanal na 99999 i nie mial sily obrocic nastepnej dziewiatki.
    Licznik nowka magazynowa z lat 60tych:)
    Stalo tak kilka miesiecy.