  • 1. Data: 2011-05-04 09:17:32
    Temat: Gniazdo przyczepy i tabliczka homologacyjna haka
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Ma ktoś pomysł na gniazdo przyczepy wkomponowane sprytnie w zderzak ? W
    necie znalazłem gniazda wpuszczane, ale można je sobie pooglądać, a nie
    kupić. Gniazdo ( razem z tabliczką homologacyjną ) wisi bardzo nisko,
    wygląda tak sobie i co najważniejsze - narażone jest na uszkodzenie. O
    ile gniazdo jakoś dało by się wkomponować w zderzak, to nie mam pomysłu
    co zrobić z tą nieszczęsną tabliczką. Najchętniej przykręciłbym ją do
    ramy haka, trochę trzeba by się pogimnastykować by była by widoczna.
    Diagnosta przy przeglądzie nie podjął tematu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2011-05-04 14:49:40
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czołem.
    >
    > Ma ktoś pomysł na gniazdo przyczepy wkomponowane sprytnie w zderzak ?

    glebokosc gniazda przyczepy to okolo 6 cm zdaje sie, czy bedziesz mial tyle
    miejsca wewnatrz zderzaka (profile, wzmocnienia) i przede wszystkim czy jest
    sens wiercic zderzak, zeby schowac gniazdo ?

    sklanialbym sie do gniazda na dluzszym kablu, ktore chowasz pod zderzak i
    wyciagasz w razie koniecznosci podlaczenia - jezeli jest taka mozliwosc i
    sens - bo przerobki natury estetycznej sa kwestia indywidualna i pojawia sie
    pytanie "co zyskamy"... poza tym luzne gniazdo traca druciarstwem i nie jest
    profesjonalne - ale jezeli mamy wybierac miedzy urwaniem gniazda / wtyczki
    na dziurach przy zaladowanym aucie, to lepiej gniazdo / zenska wtyczka
    chowana pod zderzak...

    w vitarze mialem gniazdo tak fajnie zamocowane, ze przy maksymalnym skrecie
    w lewo, dyszel scinal wtyczke podpieta do gniazda :]

  • 3. Data: 2011-05-04 18:16:40
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:49, 085 pisze:

    > glebokosc gniazda przyczepy to okolo 6 cm zdaje sie, czy bedziesz mial
    > tyle miejsca wewnatrz zderzaka

    Tak.

    > czy jest sens wiercic zderzak, zeby schowac gniazdo ?

    Nie zderzak, a plastikową nakładkę zderzaka, którą się kroi nożem. W
    sumie z gniazdem mam kilka koncepcji, ale nie mam pomysłu na tabliczkę z
    homologacją.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2011-05-04 19:44:51
    Od: "085" <z...@g...pl>

> [...]
    > Nie zderzak, a plastikową nakładkę zderzaka, którą się kroi nożem. W sumie
    > z gniazdem mam kilka koncepcji, ale nie mam pomysłu na tabliczkę z

    "weź wóź" w kieszeni i kłam, że właśnie odpadła ;)

    p, zul

  • 5. Data: 2011-05-04 19:48:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 May 2011 18:16:40 +0200, PeJot napisał(a):

    > Nie zderzak, a plastikową nakładkę zderzaka, którą się kroi nożem. W
    > sumie z gniazdem mam kilka koncepcji, ale nie mam pomysłu na tabliczkę z
    > homologacją.

    Przecież to jest przynitowane dwoma nitami - co Ci szkodzi przenitować w
    inne miejsce haka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-05-04 20:09:06
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 19:48, Waldek Godel pisze:

    > Przecież to jest przynitowane dwoma nitami - co Ci szkodzi przenitować w
    > inne miejsce haka?

    Nie przynitowane. Naklejka to jest, nawet nie próbuję odklejać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem