  • 1. Data: 2011-05-03 16:12:16
    Temat: A2 bramki
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Mam takie pytanie.

    Jadąc z Poznania do ronda w strykowie mijamy takie "duże bramki",
    następnie zjeżdżamy pierwszym zjazdem. Tam są takie "małe bramki".
    Jak to będzie działać? Mijamy Konin i będzie bramka, gdzie maszynka
    wyda bilet. Potem tuż przed Strykowem jest bramka i tam już będzie
    człowiek i skasuje? I jak kilometr dalej zjedziemy na Łódź, to przed
    rondem jest znowu bramka. Tam też się będzie płaciło?
    Bo ja tego bałaganu nie ogarniam. Trochę googlowałem, ale nic
    konkretnego nie znalazłem - wole zapytać tu.

  • 2. Data: 2011-05-04 18:16:29
    Temat: Re: A2 bramki
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 May 2011 16:12:16 +0200, megrims napisał(a):

    > Mam takie pytanie.
    >
    > Jadąc z Poznania do ronda w strykowie mijamy takie "duże bramki",
    Najpierw mijamy dwie działające na Kulczykostradzie.

    Te duże się nazywają PPO.
    > następnie zjeżdżamy pierwszym zjazdem. Tam są takie "małe bramki".
    Te małe to są SPO.

    > Jak to będzie działać? Mijamy Konin i będzie bramka, gdzie maszynka wyda
    > bilet. Potem tuż przed Strykowem jest bramka i tam już będzie człowiek i
    > skasuje?
    Mniej więcej tak działa system zamknięty - płaci się jak się z niego
    wyjeżdża.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-05-04 20:22:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-04 18:16, Jaroslaw Berezowski pisze:

> [...]
    >
    > Te duże się nazywają PPO.
    > Te małe to są SPO.

    > Mniej więcej tak działa system zamknięty - płaci się jak się z niego

    Rozumiem to. Pytanie jest inne: ile będzie się płaciło na SPO,
    jak już się zapłaci na SPO. Konkretnie zjeżdżając na zjeździe
    w Strykowie do ronda na Łódź. Pytam, bo raz na 2 tygodnie tamtędy
    jeżdżę.

  • 4. Data: 2011-05-04 20:35:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-04 20:22, megrims pisze:

> [...]
    > jak już się zapłaci na SPO. Konkretnie zjeżdżając na zjeździe
    > w Strykowie do ronda na Łódź. Pytam, bo raz na 2 tygodnie tamtędy

    za drugim razem miało być PPO :)

  • 5. Data: 2011-05-04 21:47:45
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 May 2011 20:35:16 +0200, megrims napisał(a):

    > za drugim razem miało być PPO :)
    Nie wiem. Ale na logike, na PPO w tym wypadku powinni dawac bilecik chyba.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 6. Data: 2011-05-06 00:38:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-03 16:12:16 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > Bo ja tego bałaganu nie ogarniam. Trochę googlowałem, ale nic
    > konkretnego nie znalazłem

    Bo to jeszcze nie działa, więc nic dziwnego, że nie ma w sieci tabeli opłat.
    Na Węgrzech w zeszłym wieku pod Pestem było tak, że zabłądziłem i
    wjechałem konwojem na płatną autostradę.
    Ponieważ zmierzałem nad Balaton, by obejrzeć Księżyc zasłaniający
    Słońce, a nie pusty Hungaroring - postanowiłem zawrócić czem prędzej.
    Okazało się, że by móc zjechać, trzeba zapłacić PzO (panienka z okienka).
    Zapłaciliśmy i ślimakiem ślicznie przedostaliśmy się na drugą
    stronę autostrady by na południe ruszyć.
    I tu okazało się, jak to tam było proste: ślimak wprowadził nas na
    autostradę tuż za bramkami - zapłaciliśmy na następnym zjeździe...

    --
    Bydlę