  • 1. Data: 2011-05-03 19:20:38
    Temat: objazd DK8
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Z powodu intensywnych zwezen na DK8 szukam jakiegos sensownego objazdu. Czy
    macie jakis pomysl jak to objechac od Piotrkowa do Warszawy (jadac od
    Katowic)?
    Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki
    jest obecnie stan 12 tki?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-05-03 20:46:48
    Temat: Re: objazd DK8
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Katowic)?
    > Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki

    A co az tak zle jest na 8 ?

    Nie no zjechac w Piotrkowie to juz nie bardzo jest gdzie, za duzo km do
    nadrobienia.
    A skad konkretnie jedziesz ? Z Katowic ? to moze lepiej 78 do 7.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-05-03 20:52:44
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > nadrobienia.
    > A skad konkretnie jedziesz ? Z Katowic ? to moze lepiej 78 do 7.

    Dokladnie to jade z Zor, ale przejezdzam przez Katowice.
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2011-05-03 20:57:57
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On May 3, 7:20 pm, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Katowic)?
    > Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki

    Ja dzisiaj jechałem z okolic Zawiercia przez Szczekociny, Włoszczową,
    Łopuszno, Końskie, Przysucha, Potworów, Białobrzegi. Od Potworowa
    nawierzchnia jest OK. Wcześniej dramat dla zawieszenia i kręgosłupa
    ale jedziesz spokojnie 80-100 km/h a ruch dzisiaj był praktycznie
    żaden. Od Potworowa jest już znośna nawierzchnia a od Białobrzegów
    dwupasmówka.

  • 5. Data: 2011-05-03 21:03:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-03 19:20, adam pisze:

> [...]
    > Warszawy (jadac od Katowic)?
    > Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma

    Jest kilka opcji.
    Lututów - - Żelechlinek - Boguszyce - Nowy Kawęczyn - Stare
    Budy - Stara Wieś - i np Nadarzyn.

    Ja tak ostatnio leciałem (nie jedzie się drogami wojewódzkimi) ...

    Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za
    sycowem, jest naprawdę kilka opcji.

    A , nocą odradzam, bo miejscami "offroad", ale czasy znakomite
    poza tym.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 6. Data: 2011-05-03 21:23:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 May 2011 19:20:38 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki
    >jest obecnie stan 12 tki?

    Nie ma sensu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-05-03 21:25:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 May 2011 21:03:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Lututów -

    On jedzie od Katowic, nie od Wrocka.

    P.S. Miałem kiedyś klienta w Lututowie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-05-03 21:32:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za sycowem,
    > jest naprawdę kilka opcji.

    Z Katowic do Warszawy?

    MJ

  • 9. Data: 2011-05-03 22:13:01
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    adam wrote:
> [...]
    > Warszawy (jadac od Katowic)?
    > Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens?

    Bez przesady. Ganiam tam 1-3 razy w tygodniu o różnych porach (do Piotrkowas
    do 11stej a spowrotem 14-19) i jak nie ma wypadku to te130 km pokonuje 2 -
    2,5h. Lokalnymi drogami nie będzie szybciej. Jak masz wypadek to go
    objeżdzasz i dalej nie ma tragedii. Jak nie znasz objazów to więcej postoisz
    w Nadarzynie.

  • 10. Data: 2011-05-04 00:17:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Z Katowic do Warszawy?

    Aaaa , przeczytałem DK8 i z automatu mi się włączyło, że Wro-Wawa.

    A odcinek Wawa - Piotrków też da się tak zadupiami ominąć.
    Trzeba tylko zapomnieć o konieczności trzymania się ciągów DK -
    DW ... po prostu istnieją jeszcze inne drogi niż wojewódzkie i
    krajowe, są one czasem w dramatycznym stanie, a czasem w
    lepszym niż A4 ;)