  • 1. Data: 2009-06-24 07:37:36
    Temat: lamerskie? pytanie
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Witam!

    Pytanko może typowo lamerskie ... ale kto pyta ... :-)
    Well - jestem szczęśliwym posiadaczem Nikona D40. I mam pytanko odnośnie
    wyświetlania zdjęć na ekranie LCD - tam gdzie zdjęcie ma dużo (w granicach
    #ffffff ;-) ) białego - ekran miga na czarno. Podobno jest to "wskaźnik", że
    tutaj zdjęcie jest przepalone... czy to prawda?
    I co najgorsze nie można tego wyłączyć... hmmm...

    dzięki za pomoc

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2009-06-24 07:39:40
    Temat: Re: lamerskie? pytanie
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Marcin Bugajski pisze:

    > Pytanko może typowo lamerskie ... ale kto pyta ... :-)

    Temu radzi się zapoznanie z instrukcją.

> [...]
    > #ffffff ;-) ) białego - ekran miga na czarno. Podobno jest to "wskaźnik", że
    > tutaj zdjęcie jest przepalone... czy to prawda?

    j.w.

    > I co najgorsze nie można tego wyłączyć... hmmm...

    Można, j.w.

  • 3. Data: 2009-06-24 07:40:19
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-06-24 09:37, Marcin Bugajski pisze:

> [...]
    > "wskaźnik", że tutaj zdjęcie jest przepalone... czy to prawda?
    > I co najgorsze nie można tego wyłączyć... hmmm...

    Jeśli prowokacja, to kiepska. Jeśli poważne pytanie, to RTFM.

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 4. Data: 2009-06-24 07:40:35
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marcin Bugajski napisał(a):
> [...]
    > granicach #ffffff ;-) ) białego - ekran miga na czarno. Podobno jest to
    > "wskaźnik", że tutaj zdjęcie jest przepalone... czy to prawda?

    Tak, to wskaźnik przepalenia.

    > I co najgorsze nie można tego wyłączyć... hmmm...

    Mi w D60 też nie udało się tego wyłączyć.

    wer

  • 5. Data: 2009-06-24 08:04:32
    Od: "Zgubior" <z...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl> napisał w
    wiadomości news:h1skvj$80j$1@news.onet.pl...
> [...]
    > że tutaj zdjęcie jest przepalone... czy to prawda?
    > I co najgorsze nie można tego wyłączyć... hmmm...

    jak chcesz wyłączyć wskaźnik przepalenia w D40 to podczas wyświetlania
    zdjęcia na naciśnij przycisk (prawego sterownika) w górę albo w dół.

    I czytaj unstrukcję.

  • 6. Data: 2009-06-24 08:29:41
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, to wskaźnik przepalenia.

    > Mi w D60 też nie udało się tego wyłączyć.
    >
    > wer

    Dziękuję.

    A co do wspaniałomyślnych innych "fachowców" - nie każdy ma instrukcje, a
    Google jak bym nie precyzował zapytania - nic mi nie wygooglało:-(

    Tak mi sie wydaje jakby Ci co nieco lizna tematu - tylko czekają aby
    "pouczyć" początkujących. Żałosne, ale typowe - wystarczyło napasać jeden
    wyraz no ale lepiej pokazać swoją "wyższość".

    pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2009-06-24 09:02:05
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > A co do wspaniałomyślnych innych "fachowców" - nie każdy ma instrukcje,
    > a Google jak bym nie precyzował zapytania - nic mi nie wygooglało:-(

    http://www.google.pl/search?q=d40+manual

    bo najpierw się patrzy na pierwszy link z góry!

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 8. Data: 2009-06-24 09:17:07
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A co do wspaniałomyślnych innych "fachowców" - nie każdy ma instrukcje,
    > Google jak bym nie precyzował zapytania - nic mi nie wygooglało:-(

    Googlales? czyzby?

    "nikon d60 instrukcja" - 30 sekund, wynik:
    http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/23815

    Albo, jak wolisz, ze stron Nikon Polska, po rejestracji.

    > Tak mi sie wydaje jakby Ci co nieco lizna tematu - tylko czekają
    > aby "pouczyć" początkujących. Żałosne, ale typowe - wystarczyło
    > napasać jeden wyraz no ale lepiej pokazać swoją "wyższość".

    Nie pograzaj sie bardziej.

    Zadales pytanie, na ktore mogles odpowiedziec sobie sam
    w czasie krotszym, niz oczekiwanie az ktos tu sie zlituje.
    Dostales za to, zlosliwie i cynicznie, po lapkach.

    Nie ma co sie lamac, nastepnym razem bedzie lepiej.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 9. Data: 2009-06-24 09:22:38
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Autopoprawka:

    D40 nie D60 :)

    Sposob postepowania ten sam,
    a jest o tyle latwiej, ze stosowny plik
    lezy na Diplodocs...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2009-06-24 09:44:20
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dostales za to, zlosliwie i cynicznie, po lapkach.
    >
    > Nie ma co sie lamac, nastepnym razem bedzie lepiej.

    Rapidshare mam zablokowane:-( a inne linki nie zawsze działają... co nie
    zmienia faktu, ze wpisywałem w Google inne zapytania niż instrukcja
    (i tutaj mogę sie pokajać).
    a co do reszty tematu - nadal podtrzymuje zdanie ze wystarczyło napisać
    "TAK", nie każdy musi być omnibusem.
    pozdrawiam
    Marcin
    p.s. nie łamie sie ;-)