  • 51. Data: 2016-03-26 22:40:35
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:nd6djb$lou$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    c-mediamodul-ci-plus/

    > Dzięki wielkie, to widzę, że coś jednak się zmieniło :)
    > Akurat te minusy to poza nagrywaniem same plusy.

    Moduł CI jest dostępny od roku lub dwóch. Nawet jak dzwonili Z UPC i
    namawiali do zmiany pakietu, to wspominali o nim.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 52. Data: 2016-03-26 23:02:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 19:05, Marek pisze:

    > Dlaczego? Mam najprostszy dekoder jaki oferowała kablówka u jak
    > najbardziej nagrywa na usb.

    Z UPC? wątpię, polityka firmy to wyklucza.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 53. Data: 2016-03-26 23:09:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2016 21:41:47 +0100, jacek pozniak napisał(a):

    > Ale nieeee oglądanie telewizji :-)

    Pytanie było takie raczej retoryczne, ale spoko, od wiosny do jesieni
    nie ma mnie w domu. Siedzę tylko zimą i tu jest pies pogrzebany. Nie da
    się cały dzień jeździć na łyżwach czy nartach. A w moim gródku
    najczęściej wcale bo nie ma śniegu ni mrozu, taki rejon :) A ile można
    czytać książek? :) Czasem się chce iść na łatwiznę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2016-03-26 23:19:04
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-26 o 22:40, yabba pisze:

    > Moduł CI jest dostępny od roku lub dwóch. Nawet jak dzwonili Z UPC i
    > namawiali do zmiany pakietu, to wspominali o nim.

    Ja dekoder mam już od czterech czy pięciu... Jakoś tak.

    Pozdrawiam

    DD

  • 55. Data: 2016-03-27 00:50:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Dlaczego? Mam najprostszy dekoder jaki oferowała kablówka u jak
    > najbardziej nagrywa na usb.

    Model Cisco, UPC, mam pena 16GB, jak uruchomisz mi nagrywanie na USB, to
    masz flachę spirytu ode mnie :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 56. Data: 2016-03-27 03:43:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > 1. Zwiedzanie Świata, np. kamperem.
    > 2. Sporty zimowe; narty, snowboard.
    > 3. Sporty letnie; żeglarstwo, nurkowanie, windsurfing, kitesurfing,
    > wycieczki rowerowe, kajakowe, spacery w górach (większych i
    > mniejszych), itp.
    > 4. Uprawianie ogródka i podziwianie jak rośnie.

    dodałbym do tego przebywanie z żoną (lub ogólnie kobietą :) , zabawianie
    swojego kotka, składanie modeli, pisanie powieści,
    udzielanie się w samorządzie, wróżenie z kart, przygotowanie sushi i
    parę innych rzeczy.

    Telewizja jest od dawna na takim poziomie, że opisać się tego nie da.
    Dzisiaj wszedłem na chwilę do moich rodziców. Włączam sobie TV dla
    "urozmaicenia". Przeleciałem te 60 kanałów ze 2 razy. Nic.
    Dosłownie, literalnie nic. Przeplatane reklamami dla kretynów.
    I w dodatku kosztuje to nic 50 zł/mc.
    Czym prędzej TV w obecnej formie zdechnie, tym lepiej.

    Pomyśleć, że kiedyś wyobrażałem sobie, jak to musi być cudownie, jeżeli
    w TV ma się więcej niż 3 programy... No porażka.

  • 57. Data: 2016-03-27 08:38:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Mar 2016 00:50:15 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Model Cisco, UPC, mam pena 16GB, jak uruchomisz mi nagrywanie na
    USB, to
    > masz flachę spirytu ode mnie :)

    Czym upc uzasadnia blokowaniem tak podstawowej funkcji??

    --
    Marek

  • 58. Data: 2016-03-27 08:40:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Mar 2016 23:02:29 +0100, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Z UPC? wątpię, polityka firmy to wyklucza.

    Oczywiście, że nie upc. Czym ta dziwna polityka jest uzasadniona?

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-03-27 08:41:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2016 03:43:08 +0200, sundayman napisał(a):

    > Pomyśleć, że kiedyś wyobrażałem sobie, jak to musi być cudownie, jeżeli
    > w TV ma się więcej niż 3 programy...

    Dobre :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 60. Data: 2016-03-27 09:11:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 08:38:40 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Czym upc uzasadnia blokowaniem tak podstawowej funkcji??

    Pewnie mniej płacą za programy, jeśli gwarantują, że się nie da nagrać
    ich urządzeniem i pomijać reklam.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski