    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: ktoś z PICSTART poszukiwany...
    Date: Wed, 6 May 2009 18:09:41 +0200

    Mam tu pewien problem - potrzebuję zrobić kopię dość starego,
    nieprodukowanego już urządzenia, opartego na PIC17C42A.
    Nie bardzo mi się opłaca przerabiać toto na jakiegoś atmela, a niestety
    programu na PIC nie napiszę "z ręki", a uczyć się specjalnie też dużego
    sensu nie ma.
    Niemniej, jest spora szansa, że program nie jest zabezpieczony - i w takiej
    sytuacji cały problem byłby ograniczony do zrobienia kopii.

    Niestety, żeby zajrzeć do tego 17C42 potrzebny jest PICSTART PLUS, i znowu -
    kupowanie go do jednorazowego uzytku sensu nie ma...
    Może ktos, kto posiada mógłby mi sprawdzić, czy program jest "protected" czy
    nie - jak tak, no to pomyślę nad zrobieniem od początku, chociaż to już się
    robi trochę
    sztuka dla sztuki....

    pozdr.