  • 21. Data: 2010-02-01 05:51:03
    Temat: Re: który smartfon? CIENKI!
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Moąna poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
    zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.
    Jak kto chce może sobie poczytać http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c
    2faee8b423ce696acd
    Pozdr. J.
    --------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm

  • 22. Data: 2010-02-01 18:49:53
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Janeo napisał
    > Można poczytać o E52 / E55, są niektórzy niezadowoleni, inni
    > zaprzeczają, ale tak jest z KAŻDYM telefonem.

    Jeśli z telefonu korzysta się tylko tam, gdzie zasięg jest doskonały, to
    każdy aparat będzie działał idealnie. Prawda o telefonie wyjdzie w miejscu o
    niezbyt silnym sygnale. Dla niektórych najważniejsze są "gierki, muza i
    aparat fotograficzny"(!) ale dla mnie podstawowym kryterium jest możliwość
    telefonowania w każdym miejscu.

    > Jak kto chce może sobie poczytać
    > http://www.nokia-e52.pl/index.php?sid=35902bb547729c
    2faee8b423ce696acd

    Dzięki, znam.
    Byłem zdecydowany na E52, poczytałem i troche zacząłem sie obawiać. Poczekam
    na E53. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl