  • 1. Data: 2010-01-25 17:06:19
    Temat: Play doładowanie x2
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Otrzymałem dziś SMS od Play.

    Podwajamy doladowanie! Doladuj konto za 10 zl do 28 stycznia, a najpozniej
    do 30 stycznia otrzymasz dodatkowo 10 zl ekstra!

    Doładowałem za 10zł i nic ;-) Tzn. tylko o 10zł zwiększył się stan konta.
    Czy ktoś już to przerabiał i otrzymał ten bonus?

    --
    Pozdrowienia,
    TZ

  • 2. Data: 2010-01-25 17:12:52
    Temat: Re: Play doładowanie x2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    TZ wrote:
    > Podwajamy doladowanie! Doladuj konto za 10 zl do 28 stycznia, a
    > najpozniej do 30 stycznia otrzymasz dodatkowo 10 zl ekstra!

    Brzmi ciekawie.

    > Doładowałem za 10zł i nic ;-) Tzn. tylko o 10zł zwiększył się stan
    > konta. Czy ktoś już to przerabiał i otrzymał ten bonus?

    A już jest 30 stycznia?

    Jakub

  • 3. Data: 2010-01-25 17:16:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Brzmi ciekawie.

    Znając playa, to bonus będzie tylko na koncie bonusowym, do
    wykorzystania na połączenia poza pakietem i płatne SMS i MMS, ale nie
    zagraniczne i nie premium rate...

    > A już jest 30 stycznia?

    Chłopak się niecierpliwi, przecież aż dyszka poszła ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-01-25 17:22:42
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Liwiusz !

    W poniedziałek, 25 stycznia 2010, o godz. 18:16:39, napisałeś na temat:
    "Play doładowanie x2"
    Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl, news:hjkjlr$kd$1@news.onet.pl

    > Chłopak się niecierpliwi, przecież aż dyszka poszła ;)

    SMS to oryginał, skopiowany przy pomocy PC-Suite.
    Nie ma "od-do" tylko dwa razy "do" czyli jak rozumiem od dziś, od chwili
    otrzymania SMS.
    Chyba, że to Play popełnił czeski błąd.

    --
    Hej!

    - Konopnicka bardzo tęskniła za chłopami. -

  • 5. Data: 2010-01-25 17:40:41
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 18:06:19 +0100, TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    wrote:

> [...]
    >
    >Doładowałem za 10zł i nic ;-) Tzn. tylko o 10zł zwiększył się stan konta.
    >Czy ktoś już to przerabiał i otrzymał ten bonus?

    Tu masz wszystko wyjaśnione:
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=39733
    Zresztą jak pisze że do 30 stycznia masz dostać bonus to poczekaj a
    nie się pieklisz

  • 6. Data: 2010-01-25 18:06:07
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Dizel !

    W poniedziałek, 25 stycznia 2010, o godz. 18:40:41, napisałeś na temat:
    "Play doładowanie x2"
    dizel d...@N...pl, news:7plrl5ldph60j9anv43tfspd3gc1u8vd8i@4ax.com

    > Zresztą jak pisze że do 30 stycznia masz dostać bonus to poczekaj a
    > nie się pieklisz

    Nie przeczytałem z uwagą i zmyliły mnie częste SMSy Plusa i e-mail'e od
    Inteligo z podobną treścią.
    "Doładuj konto w okresie od: XX-XX-XX do: XX-XX-XX a dostaniesz 20% gratis"

    --
    Hej!

    - Michał Anioł malował sobie po ścianach kaplicy Sykstyńskiej. -