  • 1. Data: 2010-01-25 12:26:10
    Temat: który smartfon? CIENKI!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Proszę o naświetlenie.
    Ma być (kolejność w/g priorytetów):
    1.) Cienki.
    2.) SZYBKI !!!
    3.) W miarę niedrogi (najlepiej u ktoregoś operatora).
    4.) Długo trzymająca bateria.

    Najpierw chciałem HTC Diamond ale okazało się, że jest bardzo wooolny.
    Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
    pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
    No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i
    byłem zadowowlony z wyboru aplikacji.

    Czy macie lepszy pomysł?
    Dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-01-25 12:36:33
    Temat: Re: który smartfon? CIENKI!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 04:26:10 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

> [...]
    > pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
    > No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i

    Diamond II - jeden z tańszych na rynku nowych urządzeń z WM i WVGA

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-25 18:30:09
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Alojzy Zakalec pisze:
> [...]
    > pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
    > No i nigdy nie używałem Symbiana, miałem wcześniej smartfona z WM i

    samsung i780
    Zostań przy wm...
    ToMasz

  • 4. Data: 2010-01-26 08:28:59
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 25 Sty, 13:26, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
    > Teraz z tego co się dowiedziałem to najbardziej mi chyba Nokia E52
    > pasi. Jest cienka i bateria długo trzyma, nie wiem jak z szybkością?
    Nie wiem jak szybka jest E52, ale jeśli chcesz niewypasionego
    smartfona, to nowa Nokia 6730 ma na pewno jeden z najszybszych
    procesorów z ostatnich modeli. Uważa się, że Symbian reaguje w niej
    zaskakująco szybko.
    Pozdr. - J

  • 5. Data: 2010-01-26 08:38:34
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <t...@g...pl> wrote:
    > Zostań przy wm...

    Dlaczego? Czy to ma coś wspólnego z wyborem aplikacji?

  • 6. Data: 2010-01-26 08:53:04
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ToMasz <t...@g...pl> Odpowiedz na news:hjkmco$geo$2@news.interia.pl:

    Pierwsza Omnia?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 7. Data: 2010-01-26 09:28:20
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 26, 9:28 am, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > smartfona, to nowa Nokia 6730 ma na pewno jeden z najszybszych
    > procesorów z ostatnich modeli. Uważa się, że Symbian reaguje w niej

    Z tego co widzę to 6730 ma ten sam procesor co E52 (ARM 11 600MHz),
    ten sam Symbian 9.3, a za to jest droższa i grubsza od E52 (choć jest
    mniejsza w innych wymiarach), więc?

    BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
    wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny
    system operacyjny? Tak robiłem w swoim poprzednim smartfonie z wm, bez
    trudu wm5 zastąpiłem wm6, a potem jeszcze wersjami modyfikowanymi/
    optymalizowanymi przez różnych zapaleńców co dawali do ściągnięcia w
    sieci...
    A także widzę na forach, że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
    można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

  • 8. Data: 2010-01-26 09:38:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 01:28:20 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > BTW. Czy w smartfonach z Symbianem też można sobie potem samemu
    > wgrywać inny firmware, np. inną wersję symbianu albo w ogóle inny

    Nie.

    > A także widzę na forach, że (chyba w Diamond) tam gdzie jest WM6 to
    > można go samemu zastąpić Androidem... (nie wiem czy lepszy?)

    Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w
    Diamondzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-01-26 10:01:24
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 26, 10:38 am, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie.

    Nawet innej wersji Symbiana? To lipa...

    > Nie da się zastąpić, da się odpalić równolegle z karty. Więc akurat nie w
    > Diamondzie.

    A w którymś z innych smartfonów? I czy w ogóle jest jakaś korzyść z
    takiej zamiany?
    Czy to tylko sprawa mody...

  • 10. Data: 2010-01-26 10:06:44
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 25, 7:30 pm, ToMasz <t...@g...pl> wrote:
    > samsung i780
    > Zostań przy wm...

    Z dotychczasowych postów wszystkich tu grupowiczów - ZA KTÓRE BARDZO
    DZIĘKUJĘ - to widzę, że Twoja propozycja wcale nie jest głupia...
    Tylko akurat ten model Samsunga jest zbyt wielki... Ja nie potrzebuję
    tak rozbudowanej klawiatury. A widziałem w EuroAGD jakiś inny model
    Samsunga na WM6, też taki cienki lecz z normalną klawiaturą T9. Może
    wiesz jaki to model? Z tego co pamiętam to odrzuciłem go bo z opisu
    wynikało, że ma ze 2-3x słabszą baterię niż Nokia E52... :(