  • 1. Data: 2010-01-25 10:02:29
    Temat: Opinia Samsung GT-B7300 Omnia LITE
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Przeglądając fora dyskusyjne i opinie na temat Samsung GT-B7300 Omnia LITE
    Natrafiłam na następującą opinię - Jeden z Gości pisze:

    "Podczas korzystania z GPS i Automapy w samochodzie telefon pomimo wpięcia
    do zapalniczki nie ładuje się. Muszę go całkiem wyłączyć wtedy się naładuje
    z zapalniczki i gdy chcę jechać dalej odłączm go i włączam GPS. Wytrzymuje
    ok. 1,5 godz. Potem znowu go wyłączam, ładuję i znowu mogę korzystać z GPS"

    Czy to prawda i faktycznie ten telefon ma taką wadę, a może Gość ma problem
    z baterią i softem.
    Proszę o weryfikację tej opini.

    Z poważaniem
    Marcin

  • 2. Data: 2010-01-25 11:28:56
    Temat: Re: Opinia Samsung GT-B7300 Omnia LITE
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-01-25 11:02, Marcin Nowak pisze:
> [...]
    >
    > Czy to prawda i faktycznie ten telefon ma taką wadę, a może Gość ma problem

    Nie do końca dotyczy to tego telefonu, ale mam Samsung i600 i on musi
    mieć określony poziom baterii, żeby się ładować w aucie podczas pracy -
    jak bateria jest pusta, to musi być wyłączony. Ładowarka samochodowa
    nieoryginalna. Efekt nie występuje przy użyciu oryginalnej ładowarki
    sieciowej.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-01-25 11:46:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marcin Nowak pisze:
> [...]
    > ok. 1,5 godz. Potem znowu go wyłączam, ładuję i znowu mogę korzystać z GPS"

    JEśli sie _nie ładuje_ to telefon ma wade. jeśli natomiast ładowarka nie
    daje rady (99% ładowarek tak ma, bo są do 0.5 ampera co w istocie=0.1A)
    to telefon bedzie sie ładował wolniej niż sie rozładowywał, czyli po
    paru, parunastu godzinach i tak zdechnie. Miałem tak kiedyś z Etenem.
    najpierw klnąłem na czym świat stoi, a potem przywykłem, bo i tak nigdy
    nie jechałem "cięgiem" 10 godzin.
    Obecnie stara omnia z ładowarką 1.5 ampera daje rade nawigowac i ładować
    sie równocześnie. inna sprawa ze w upalny dzień, przy dłuższej trasie
    ładowarka potrafi sie bardzo mocno nagrzać i roztacza taki specyficzny
    smrodek.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-01-25 12:47:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 12:46:36 +0100, ToMasz wrote:

> [...]
    >to telefon bedzie sie ładował wolniej niż sie rozładowywał, czyli po
    >paru, parunastu godzinach i tak zdechnie.

    Jeszcze jest mozliwosc ze telefon sie trzyma standardow - zanim nie
    wynegocjuje z komputerem duzego pradu, to bierze 0.1A, czy moze nawet
    wcale nie laduje.

    A z ladowarka nie wynegocjuje, bo za glupia ..

    J.