  • 11. Data: 2009-04-14 08:25:27
    Temat: Re: ktory obiektyw sigma/nikkor
    Od: a402 <z...@o...pl>

    slaweks pisze:

    > a z jakiego powodu?

    Sklep - Sigma Procentrum.
    Pojechałem kupić sigme 10-20 a przy okazji zaciekawił mnie ten 30 1,4.
    W Sigmie Procentrum masz mozliwość przetestowania obiektywu przed
    zakupem. Jezeli nie kupisz to płacisz za wypozyczenie, jezeli kupisz to
    kosztow wypozyczenia nie ponosisz. Tak wiec wziałem na 3 dni 30 1,4.
    Niestety nie było mnie stac na dwa obiektywy i ten właśnie wrócił do
    sklepu.

    Aha, jezeli chcesz testowac a nastepnie decydujesz sie na zakup to
    nalezy pamietac, że kupujesz inny egzemplaz niz testowales. :-(

  • 12. Data: 2009-04-14 10:39:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze a402:

    > Aha, jezeli chcesz testowac a nastepnie decydujesz sie na zakup to
    > nalezy pamietac, że kupujesz inny egzemplaz niz testowales. :-(

    No ale można chyba wybrać sobie konkretny egzemplarz spośród wielu.

  • 13. Data: 2009-04-14 11:06:11
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze a402:

    > No ale można chyba wybrać sobie konkretny egzemplarz spośród wielu.

    Zgadza się, mozesz przebierac posrod wszystkich ktore maja w sklepie ...
    ale przebierac tylko w sklepie. Na testy do domu mozesz zabrac tylko
    ten egzemplaż ktory przeznaczony jest do wypożyczania.

    tak więc bawisz sie obiektywem te 3 dni w domu, idziesz do sklepu i
    mowisz kupuje a wtedy dostajesz nowy inny obiektyw.

  • 14. Data: 2009-04-14 13:17:13
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    a402 pisze:

    > tak więc bawisz sie obiektywem te 3 dni w domu, idziesz do sklepu i
    > mowisz kupuje a wtedy dostajesz nowy inny obiektyw.

    A jaka jest cena za samo testowanie?

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 15. Data: 2009-04-14 14:03:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Cezary Grądys:

    http://www.sigma-procentrum.pl/?q=reservation

  • 16. Data: 2009-04-16 00:49:31
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze Cezary Grądys:

    > http://www.sigma-procentrum.pl/?q=reservation
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    zależy od obiektywu, nawet do 897 zł za 3 dni, nieźle
    Pzdr.
    Krzychu

  • 17. Data: 2009-04-23 20:57:43
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Krzychu:

    > zależy od obiektywu, nawet do 897 zł za 3 dni, nieźle

    No ale wiesz, to nie jest takie sobie testowanie, tylko wynajem. Jak robisz
    jednorazową fuchę za 5000 to takie wynajęcie się opłaca.