  • 11. Data: 2010-10-12 22:05:34
    Temat: Re: ktory lekki statyw dla podroznika - moze Benro?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Oct 2010, M wrote:

    > Moze gorillapod?
    > Sam w podrozy nie uzywalem - moze ktos ma jakies doswiadczenia?

    Ja! Ja mam!
    Zgubiłem skutecznie przy pierwszej próbie zabrania rowerem >50km
    Nie wiem czy o taki eksperyment Ci chodziło...

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-10-13 09:21:23
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Brat ma BENRO A-500EX z glowica kulową BH-1, a ja mam manfrotto 190
    prob/xprob(nie pamietam) z glowica 3d 390 rc2.

    No i szczerze mowiac, jezeli chodzi o same nogi to Benro mimo ze sporo
    lzejsze to sa stabilniejsze. Maja wieksza srednice rurek i drgania sie
    szybciej wygaszaja na tym statywie.
    Natomiast glowica po pol roku niezbyt intensywnego uzytkowania zaczyna
    sie sypac, bo trzeba ja naprawde mocno zaciskac zeby trzymala aparat.
    Dlatego rozwazylbym nogi benro + jakas glowica manfrotto.

  • 13. Data: 2010-10-13 14:16:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <Pine.WNT.4.64.1010130002400.3508@quad>,

    > Ja! Ja mam!
    > Zgubiłem skutecznie przy pierwszej próbie zabrania rowerem >50km
    > Nie wiem czy o taki eksperyment Ci chodziło...

    Ale u mnie wlasnie sie ostal. A zgubilem 'normalny' statyw, ktory mialem
    przyczepiony do sakw.

    Znaczy sie - gorilla - lepszy jest...

    TA

  • 14. Data: 2010-10-13 14:20:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i93tml$kr4$1@node1.news.atman.pl>, Konrad L <p...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > sie sypac, bo trzeba ja naprawde mocno zaciskac zeby trzymala aparat.
    > Dlatego rozwazylbym nogi benro + jakas glowica manfrotto.

    No tak.
    Ale to znowu koszty.

    TA

  • 15. Data: 2010-10-14 16:12:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > No tak.
    > Ale to znowu koszty.

    BTW znajomy polecal mi karbonowego Manfrotto z glawica... Gitzo.

    TA