  • 11. Data: 2009-04-25 07:07:52
    Temat: Re: ktory czytnik kart cf ?
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Nie zalezy Ci na szybkosci?
    > A mozesz zdradzic co bedziesz robil, kiedy te 8GB
    > bedzie sie kopiowalo do twojego laptopa:
    > pojdziesz na dwa-trzy filmy do kina (piechota),
    > czy kolejny raz przeczytasz Trylogie (sylabizujac)?
    > Kup sobie lepiej kabelek USB i podlacz aparat.
    > (mam takie zabawki od dawna - w szufladzie).

    To ze aparat podlaczyc to wiem :) ( tak podlaczony zdjecia zgrywa
    migiem -nie czekam az bedzie tego 8 GB )ale potrzebuje odzyskac kilkanascie
    zdjec karty,a po podlaczeniu aparatu przez usb,zaden program nie widzi
    karty z poziomu aparatu..

    CeZ__134

  • 12. Data: 2009-04-25 16:52:09
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A wiec. ktory adapter bedzie dzialal dobrze z karta CF Sandisk extreme 3, 8
    > GB
    >
    > http://tinyurl.com/dz6jbg
    >
    > czy ?
    >
    > http://tinyurl.com/dzq2h7
    >
    > Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu
    > widoczna
    > przez komp.

    No szsybkie toto nie jest, bezproblemowe to tez sprawa dyskusyjna (windows
    live z na przykład HBCD nie widzi tego)
    A więc ja mam do takich "atrakcji" jak Twoja zwykły czytnik all-in-one

    Za to tej przejściówki PCMCIA wykorzystuję w zaawansowanych problemach typu
    karta do sterownika której czytnik zwykły nie widzi albo konieczność
    zrobienia kopii 1:1 sektor po sektorze. Ale to wyciaga transfer średnio
    600kb/s do 1Mb/s.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2009-04-25 16:54:05
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > typu karta do sterownika której czytnik zwykły nie widzi albo konieczność
    > zrobienia kopii 1:1 sektor po sektorze. Ale to wyciaga transfer średnio

    PS, robiłem obraz systemu z kary 4GB na której było 2,5GB. Ponad 3 godziny.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2009-04-25 22:36:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Apr 2009, CeZ__134 wrote:

    > migiem -nie czekam az bedzie tego 8 GB )ale potrzebuje odzyskac kilkanascie
    > zdjec karty,

    Nie masz kontrolera ATA w kompie? (PATA, nie SATA).
    Karty CF są kompatybilne - mogą pracować w trybie ATA!
    (no, prawie wszystkie, pamiętam że była "afera" dawno temu, któraś
    firma wypuściła odtwarzacz MP3 taniej niż kartę :> i ludziska
    kupowali celem "wydłubania" - specjalnie w celu zapobieżenia
    tym praktykom zrobili do tego odtwarzacza karty z "obciętym"
    kontrolerem).
    "Przejściówka" jest tylko potrzebna, taka:
    http://allegro.pl/item616575229_adapter_cf_ide_do_pl
    yty_glownej_fvat_gwarancja.html
    ...albo taka:
    http://allegro.pl/item616575218_adapter_cf_ide_ze_zl
    aczem_na_kabel_fvat_gwar.html

    Polecam, można się pobawić w celach różnych.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-04-26 06:22:35
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    aczem_na_kabel_fvat_gwar
    .html

    > Polecam, można się pobawić w celach różnych.

    No niestety, ale taki kontroler nie zda sie na nic w laptopie:)
    Bede musial zakupic jakies urzadzonko usb jednak..

    CeZ__134

  • 16. Data: 2009-05-02 09:05:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009, CeZ__134 wrote:

    > http://allegro.pl/item616575218_adapter_cf_ide_ze_zl
    aczem_na_kabel_fvat_gwar
    > .html
    >>

    > No niestety, ale taki kontroler nie zda sie na nic w laptopie:)

    Adapter, nie kontroler. Nie bić że się czepiam :)
    Karta CF ("normalna") obsługuje IDE - wprost, sama.
    Tylko piny nie przystają.
    Dlatego pytałem czy masz w komputerze adapter PATA, laptopowość
    nie ma nic do tego.
    Przecież nie chodzi o pozostawienie tego "na zawsze", tylko
    o odzysk :D (rozumiem że wizja pracy z rozbabranym notebookiem
    Cię nie pociąga :D)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-05-02 17:52:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Przecież nie chodzi o pozostawienie tego "na zawsze", tylko
    > o odzysk :D (rozumiem że wizja pracy z rozbabranym notebookiem

    Ale ten zwykly CF moze miec IDE wylacznie w trybie PIO, a wtedy to IDE bez
    DMA to mozna se w buty wsadzic...
    --
    pozdrawiam
    Mikolaj