  • 1. Data: 2011-08-08 11:03:51
    Temat: która lustrzanka Sony?
    Od: Slawek <s...@g...com>

    Witam,

    Rozważam zakup lustrzanki sony alpha jako następcy wysłużonej minolty
    5d. Aparat chce kupic przed listopadowym wyjazdem do Indii i z racji
    nadwyrężonego budżetu wolałbym nie przekraczać ceny 2000pln za body z
    kitem, którego potrzebuję jako uzupełnienie. Obecnie posiadam tylko
    sony 50mm i 70-300 apo dg sigmy. Jestem trochę nie na czasie jeśli
    chodzi o nowe aparaty i prawdę mówiąc ilość modeli, które wypuścił
    Sony trochę mnie przytłacza. Który model warto wybrać? Na razie
    skłaniam sie ku a450

    pozdrawiam
    slawek

  • 2. Data: 2011-08-08 12:04:28
    Temat: Re: która lustrzanka Sony?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Slawek" <s...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > jeśli chodzi o nowe aparaty i prawdę mówiąc ilość modeli, które
    > wypuścił Sony trochę mnie przytłacza. Który model warto wybrać?

    http://www.dpreview.com/products/search/cameras#crit
    erias=SpecsCoreParams%2CBrand&includeDiscontinued=No
    &sort=newestFirst&view=list&page=1&paramSpecsCorePar
    amsBodyType=CompactSLR&paramBrand=sony

    [mr.]

  • 3. Data: 2011-08-08 16:46:20
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 04:03:51 -0700 (PDT), Slawek napisał(a):

> [...]
    > chodzi o nowe aparaty i prawdę mówiąc ilość modeli, które wypuścił
    > Sony trochę mnie przytłacza. Który model warto wybrać? Na razie

    Sprzęt ma dobre opinie i jeżeli odpowiada Ci brak trybu wideo, brak
    wypasionego Live View (jest taki zwykły jak C/N/P) to jest jak najbardziej
    godny polecenia. Tylko spiesz się z zakupem, bo A450 nie jest już
    produkowany i z kupnem nowego będzie chyba problem.
    Od serii A2xx i A3xx trzymaj się z daleka - matryca CCD może i ma swoje
    zalety, ale wysokie ISO będą Ci raczej potrzebne.
    Pomyśl o A33 - świetna matryca, ciekawy aparat - właśnie Sony zakończyło
    jego produkcję i wyprzedaje niedobitki, więc można go kupić za kwotę
    niewiele przekraczającą Twój budżet. Idealny byłby A55, bo ma wbudowany
    GPS, ale to kolejnych parę stówek więcej.
    Jedyna sensowna klasyczna lustrzanka Sony to A580, ale kosztuje ponad 3000
    za body+kit i za te pieniądze jest bez sensu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-08-08 17:53:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-08 13:03, Slawek pisze:
    > Rozważam zakup lustrzanki sony alpha jako następcy wysłużonej minolty
    > 5d. Aparat chce kupic przed listopadowym wyjazdem do Indii

    A nie wolisz jakiegoś maluszka z dobrym zoomem kryjącym 28-300? Takie ma
    Olek, Panasonic, Sony, a pewno coś by się jeszcze znalazło.
    Mnie już nikt nie zmusi do niekomercyjnego dźwigania jakiegoś
    ''systemu'' - czytaj: torby pełnej rupieci :)

    A jeśli argument o dźwiganiu się nie liczy, wiedz że posiadanie
    ogniskowej x na bagnecie od posiadania ogniskowej x w torbie sprawia, że
    zdjęć powstanie więcej (czy fajnych, to już inna sprawa). Inaczej -
    czasem nie chce się zmienić szkła i odpuszcza.

    --
    pozdrawia Adam
    /kto pisze inaczej to jest po prostu niequmaty w piłce dyletant [pis.oryg.]/

  • 5. Data: 2011-08-08 18:24:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 19:53:11 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > Mnie już nikt nie zmusi do niekomercyjnego dźwigania jakiegoś
    > ''systemu'' - czytaj: torby pełnej rupieci :)

    Ale Adaś, nie każdy robi mazy ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 6. Data: 2011-08-08 18:49:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Ale Adaś, nie każdy robi mazy ;)

    Znajdź maza:
    http://tapety.grejt.pl/
    Setka górnych to właśnie w/w sprzęt :)

    --
    pozdrawia Adam
    /patrząc na niewolników idei zastanawiam się, czy im współczuć, czy

  • 7. Data: 2011-08-08 19:21:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 20:49:56 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Znajdź maza:
    > http://tapety.grejt.pl/
    > Setka górnych to właśnie w/w sprzęt :)

    No weź, na telewizorze to każe mazy są ostre ;)

  • 8. Data: 2011-08-08 19:36:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > No weź, na telewizorze to każe mazy są ostre ;)

    Na tych, owszem:
    http://stare-telewizory.republika.pl/katalog/index.h
    tml

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy już grzeszysz, to przynajmniej się z tego ciesz/

  • 9. Data: 2011-08-09 07:24:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-08 18:46, P.B. pisze:
    > Pomyśl o A33 - świetna matryca,

    to możliwe

    > ciekawy aparat

    a to nie, lepiej się trzymać od tego z daleka,
    poza tym miała być lustrzanka a toto nie jest lustrzanką,
    P.

  • 10. Data: 2011-08-09 07:45:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > to możliwe

    A moim zdaniem wcale nie aż taka świetna
    (http://www.flickr.com/photos/plrecfotocyfrowa/57140
    87010/in/photostream/
    [na dole, 41. pozycja]), w dodatku mierzona jeszcze przed rozpoczęciem
    degradacji obrazu w związku z powoli zbierającym brudy stałym lustrem
    (o co pewnie łatwiej na nieutwardzonych drogach Indii - w trakcie
    niedawnego zlotu militarnego ostro panningowałem - ciężki sprzęt rył
    grunt tak skutecznie, że zmiana kierunku wiatru i naraz wszyscy się
    pokrywali siwym pyłem. Ciekawe jak by to zniosły sonowe SLT-y? :))

    > a to nie, lepiej się trzymać od tego z daleka,

    A tak - aparat naprawdę ciekawy, ale samemu lepiej trzymać się od
    niego z daleka. ;-) Chociaż jako backup... Zwłaszcza jeśli korci ciut
    mniejsza waga i filmowanie... Tylko który obiektyw się wtedy sprawdzi
    w wideo?

    [mr.]