    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: która lustrzanka Sony?
    Date: Mon, 8 Aug 2011 18:46:20 +0200

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 04:03:51 -0700 (PDT), Slawek napisał(a):

    > Rozważam zakup lustrzanki sony alpha jako następcy wysłużonej minolty
    > 5d. Aparat chce kupic przed listopadowym wyjazdem do Indii i z racji
    > nadwyrężonego budżetu wolałbym nie przekraczać ceny 2000pln za body z
    > kitem, którego potrzebuję jako uzupełnienie. Obecnie posiadam tylko
    > sony 50mm i 70-300 apo dg sigmy. Jestem trochę nie na czasie jeśli
    > chodzi o nowe aparaty i prawdę mówiąc ilość modeli, które wypuścił
    > Sony trochę mnie przytłacza. Który model warto wybrać? Na razie
    > skłaniam sie ku a450

    Sprzęt ma dobre opinie i jeżeli odpowiada Ci brak trybu wideo, brak
    wypasionego Live View (jest taki zwykły jak C/N/P) to jest jak najbardziej
    godny polecenia. Tylko spiesz się z zakupem, bo A450 nie jest już
    produkowany i z kupnem nowego będzie chyba problem.
    Od serii A2xx i A3xx trzymaj się z daleka - matryca CCD może i ma swoje
    zalety, ale wysokie ISO będą Ci raczej potrzebne.
    Pomyśl o A33 - świetna matryca, ciekawy aparat - właśnie Sony zakończyło
    jego produkcję i wyprzedaje niedobitki, więc można go kupić za kwotę
    niewiele przekraczającą Twój budżet. Idealny byłby A55, bo ma wbudowany
    GPS, ale to kolejnych parę stówek więcej.
    Jedyna sensowna klasyczna lustrzanka Sony to A580, ale kosztuje ponad 3000
    za body+kit i za te pieniądze jest bez sensu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek