  • Data: 2011-08-08 11:03:51
    Temat: która lustrzanka Sony?
    Od: Slawek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rozważam zakup lustrzanki sony alpha jako następcy wysłużonej minolty
    5d. Aparat chce kupic przed listopadowym wyjazdem do Indii i z racji
    nadwyrężonego budżetu wolałbym nie przekraczać ceny 2000pln za body z
    kitem, którego potrzebuję jako uzupełnienie. Obecnie posiadam tylko
    sony 50mm i 70-300 apo dg sigmy. Jestem trochę nie na czasie jeśli
    chodzi o nowe aparaty i prawdę mówiąc ilość modeli, które wypuścił
    Sony trochę mnie przytłacza. Który model warto wybrać? Na razie
    skłaniam sie ku a450

    pozdrawiam
    slawek