  • Data: 2011-08-09 19:39:14
    Temat: Re: która lustrzanka Sony? ;-)
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 20:29:46 +0200, dominik napisał(a):

    > Nie wiem gdzie zdobyłeś taki wniosek, ale kit do A33 to ten sam obiektyw
    > co zaprezentowany już przy lustrzance A230. Do filmowania nada się
    > jakikolwiek systemowy, co najwyżej te z cichymi silnikami (SSM, HSM) będą
    > pracować kulturalniej.

    Zawsze też można zrobić jak posiadacze innych Alf, albo lustrzanek innych
    producentów i wyłączyć AF na czas filmowania. Ale zwracam uwagę, że tylko
    posiadacze Canonów mają możliwość włączyć AF w trybie wideo. P i C nie
    hałasują AF przy filmowaniu, bo AF nie jest dostępny w tym trybie :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek