  • Data: 2011-08-08 17:53:11
    Temat: Re: która lustrzanka Sony?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 13:03, Slawek pisze:
    > Rozważam zakup lustrzanki sony alpha jako następcy wysłużonej minolty
    > 5d. Aparat chce kupic przed listopadowym wyjazdem do Indii

    A nie wolisz jakiegoś maluszka z dobrym zoomem kryjącym 28-300? Takie ma
    Olek, Panasonic, Sony, a pewno coś by się jeszcze znalazło.
    Mnie już nikt nie zmusi do niekomercyjnego dźwigania jakiegoś
    ''systemu'' - czytaj: torby pełnej rupieci :)

    A jeśli argument o dźwiganiu się nie liczy, wiedz że posiadanie
    ogniskowej x na bagnecie od posiadania ogniskowej x w torbie sprawia, że
    zdjęć powstanie więcej (czy fajnych, to już inna sprawa). Inaczej -
    czasem nie chce się zmienić szkła i odpuszcza.

    --
    pozdrawia Adam
    /kto pisze inaczej to jest po prostu niequmaty w piłce dyletant [pis.oryg.]/