  • Data: 2011-08-09 10:14:48
    Temat: Re: która lustrzanka Sony? ;-)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    87010/in/photostream/

    [...]
    > Ale matryca w A33 nie jest zła.

    Ja się całkowicie podpisuję pod twierdzeniem, że nie jest zła, jak
    zresztą większość matryc w najnowszych Soniaczach. Odnosiłem się
    jedynie do stwierdzenia, że jest świetna - jest świetna, ale tylko
    relatywnie, np. w stosunku do budyniowej przeszłości Sony (w tym także
    topowej, kiedyś sugerowanej jako "profi" a700).

    W barze S.:

    Facet: Dzień dobry, co tu można dostać?

    Ekspedientka: Są a100 na CCD i budyniu, a200 na CCD z budyniem, alfy 3x0
    na budyniu, budyniu, budyniu...

    Kobieta: A można coś dostać bez budyniu?

    Ekspedientka: Może budyń z a700 na budyniu z CMOS i budyniem? W tym jest
    niedużo budyniu.

    Kobieta: Ale ja w ogóle nie chcę budyniu!

    Ekspedientka: To może budyń z a380 i z budyniem?

    Kobieta: W tym jest budyń!

    Facet: Ale mniej niż w tamtym daniu.

    Kobieta: Mogę dostać a380 na CCD, a700 na CMOS, bez budyniu?

    Ekspedientka: Tfffu! Nie może pani dostać alf bez budyniu!

    Chór uniSony: Budyń, budyń, budyń, to wspaniała potrawa!

    Ekspedientka: Zamknijcie się!!! Cisza!!! Mordy w kubeł!!!

    ;-)

    [...]
    > Każdy?

    Jeżeli kit do a33 jest ładnie zaprojektowany pod filmowanie z AF-C,
    to z innymi szkłami może jednak trochę boleć.

    Mariusz [mr.]