  • 11. Data: 2010-12-23 19:55:15
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-23 19:49, pj pisze:
    > Oznakowanie jest beznadziejne, A musi przepuścić B, ale B włącza
    > się do ruchu to powinien przepuścić A, czyli stoją i trąbią na
    > siebie. Będąc na miejscu B ruszyłbym pierwszy.

    A czemu niby beznadziejne ? Stawiam, że B widzi, że A wyjeżdża
    ze strefy zamieszkania ... zatem i wie, że tamten włącza się do
    ruchu ... wot co.

    6008

  • 12. Data: 2010-12-23 19:59:30
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > A, bo B włącza się do ruchu ze strefy zamieszkania
    > T-6c powinien tam być

    Niby tak, ale A nie widzi co jest namalowane na tablicy którą widzi B i może
    się zastanawiać czemu ten z prawej nie rusza ;-)
    Piotrek

  • 13. Data: 2010-12-23 20:05:40
    Od: pj <p...@p...pl>

    > A czemu niby beznadziejne ? Stawiam, że B widzi, że A wyjeżdża ze
    > strefy zamieszkania ... zatem i wie, że tamten włącza się do ruchu ...
    > wot co.

    Może, ale nie musi, coś może drzewo zasłonić, nieodpowiedni kąt itp. Nie
    ma obowiązku by kierowca wjeżdzając na skrzyżowanie widział znaki na
    wszystkich dojazdówkach. Jego obowiązują tylko te które ma przed sobą
    (po prawej ewentualnie nad sobą) lub w sporadycznych przypadkach po
    lewej stronie

  • 14. Data: 2010-12-23 20:05:50
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niby tak, ale A nie widzi co jest namalowane na tablicy którą widzi B i
    > może się zastanawiać czemu ten z prawej nie rusza ;-)

    Jak A zahamuje, to B widzi to i rusza. Gorzej jak A jest lokalny i wie co
    tam za tabliczka wisi, szukał frajera na naprawę i ruszy by wrąbać do B, na
    koszt jego OC.
    Ma rację pj, że skrzyżowanie jest idiotyczne, i powinni trąbić, szczególnie
    jeśli ulica, gdzie stoi B, nie jest wyraźnie gorsza od pozostałych

  • 15. Data: 2010-12-23 20:05:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:if05uj$dtm$1@node1.news.atman.pl>:

    > Stawiam, że B widzi, że A wyjeżdża
    > ze strefy zamieszkania

    Manipulujesz alfabetem ;P

    > ... zatem i wie, że tamten włącza się do
    > ruchu ... wot co.

    Tyle teorii, w praktyce okazuje się, że wyjeżdżający ze strefy tego nie
    wie...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2010-12-23 20:20:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pj w <news:4d139da4$1@news.home.net.pl>:

    > Może, ale nie musi, coś może drzewo zasłonić, nieodpowiedni kąt itp. Nie
    > ma obowiązku by kierowca wjeżdzając na skrzyżowanie widział znaki na
    > wszystkich dojazdówkach.

    Ależ nie musi widzieć... Patrz znak D-1. Jeśli na swojej drodze widział ten
    znak, i nie było po drodze D-2, a przed spornym skrzyżowaniem A-7 lub A-5,
    to...

    > Jego obowiązują tylko te które ma przed sobą
    > (po prawej ewentualnie nad sobą) lub w sporadycznych przypadkach po
    > lewej stronie

    No właśnie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2010-12-23 20:24:51
    Od: PJ <p...@g...com>

    B-20 jest nieco nadmiarowy ale ułatwia A podjecie decyzji, D-41 to
    jest znak informacyjny z którego kształtu nie wynika dla A zupełnie
    nic, wiec A wrzuca kierunek w lewo i stoi czekając aż B ruszy, B czeka
    aż A przejedzie i mamy pat, jeśli jest B-20 a kierujący B-20 go widzi
    to pojedzie

    P.

  • 18. Data: 2010-12-23 20:37:17
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A wrzuca kierunek w lewo i stoi czekając aż B ruszy, B czeka

    Po co A ma mrugać , jak jedzie prosto? By ogłupić B?

  • 19. Data: 2010-12-23 20:38:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-23 20:05, pj pisze:

> [...]
    > te które ma przed sobą (po prawej ewentualnie nad sobą) lub w
    > sporadycznych przypadkach po lewej stronie

    Taaa ... śnieg, wandale, etc.

    Co nie zmienia faktu, że imho jest ... nie spotkałem się jeszcze
    ze strefą zamieszkania, nieoznakowaną skutecznie, tym bardziej,
    że stawiaczom (osiedlom na ten przykład) bardzo zależy by obcy
    wjeżdżający wiedzieli, że *pieszy lezący jezdnią ma
    pierwszeństwo* ... po to ten znak został wymyślony ...

    6008

  • 20. Data: 2010-12-23 20:39:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-23 20:05, 'Tom N' pisze:

    > Tyle teorii, w praktyce okazuje się, że wyjeżdżający ze strefy tego nie
    > wie...

    Wskaż mi jakąś *niepoprawnie* czyli inaczej niż opisałem strefę
    zamieszkania w miastach, które znam dość dobrze:
    Poznań/Bydgoszcz/Warszawa/Wrocław/Przemyśl/Rzeszów ...

    Po prostu nie spotkałem się z *nieudolnie* oznakowaną strefą (co
    nie znaczy, że takiej nie ma, ale ...) :)

    6008