  • 1. Data: 2010-12-23 14:56:58
    Temat: Aktualny stan drog, czyli ktoredy byscie pojechali :)
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witam,
    jutro wczesnie rano startuje do ojczyzny na swieta.

    Zazwyczaj do rodzinnego Belchatowa jade tak od granicy:
    A4 Zgorzelec-Wrocek-Opole
    46 Opole-Kluczbork-Wielun
    8 Wielung-Belchatow

    Jezdze tak, zeby ominac wroclaw w ktorym mozna z godzine stracic.

    Ostatnio jechalem przez wrocek (na CB powiedzieli ze A4 przed opole
    zatkana przez wypadek) i 8ka caly czas (olesnica, kepno, wielun) do
    Belchatowa. Bylem pozytywnie zaskoczony jakoscia drog we wrocku
    (najgorszy moment to dworzec PKS-wjazd na grunwaldzki, tam gdzie sie po
    torach jedzie) 8ka tez miala niezla nawierzchnie. Zadnych
    spektakularnych dziur czy kolein.
    Za to wioska za wioska. Do urzygania :) Szczegolnie odcinek Kepno-Wielun
    to masakra jesli chodzi o ilosc drog

    Bede jutro w okolicach wrocka (o ile pogoda dopisze i Stauy po
    niemieckiej stronie) na 13-14:00.

    Czytalem o karambolach na A4 i troche mi rura mieknie. Mam co prawda CB
    ale nieraz juz stalem w korku pomimo CB :)

    8ka napewno bardziej rozjezdzona. Ale znow Wrocke przedwigilijny
    pierdolec ;)
    Boje sie troche lasow miedzy opolem i kluczborkiem.
    Tam moze byc slisko. A moze nie? Moze ktos tam dzis jechal?

    Ponawiam wiec pytanie. Ktoredy byscie pojechali?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2010-12-23 15:31:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek"
    <t...@p...pl-zamien-0-na-o> napisał w
    > Jezdze tak, zeby ominac wroclaw w ktorym mozna z godzine stracic.

    no, jutro to moze byc ciekawie - np korek do sklepow na Bielanach i
    do Korony :-)

    Poza tym mamy kawalek nowej obwodnicy - od Klecinskiej do
    Poswieckiej (polnoc) szybki przeskok. W druga strone niekoniecznie.

    > Bylem pozytywnie zaskoczony jakoscia drog we wrocku

    No wiesz - my mamy stan dziur staly - jedne remontujemy, inne
    powstaja :-)

    > 8ka tez miala niezla nawierzchnie. Zadnych spektakularnych dziur
    > czy kolein.

    Radze uwazac - w obecnym klimacie to kwestia tygodnia :-(

    > Za to wioska za wioska. Do urzygania :) Szczegolnie odcinek
    > Kepno-Wielun to masakra jesli chodzi o ilosc drog

    Ale w obecnym klimacie .. wrzucisz 70 na licznik, nie rozbijesz
    auta na lodzie :-)

    > Bede jutro w okolicach wrocka (o ile pogoda dopisze i Stauy po
    > niemieckiej stronie) na 13-14:00.
    > Czytalem o karambolach na A4 i troche mi rura mieknie. Mam co
    > prawda CB ale nieraz juz stalem w korku pomimo CB :)

    O 13-14 to pewnie wszyscy beda z Bielan wracali :-)

    > Ponawiam wiec pytanie. Ktoredy byscie pojechali?

    Lap CB i sie pytaj przed wrockiem. Moze byc sens wjechac od
    Pietrzykowic.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-23 15:38:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek"
    <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    A, zapomnialem

    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/

    Tylko uwazaj - niektore przeterminowane.

    J.

  • 4. Data: 2010-12-23 16:28:50
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-23 15:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    > napisał w
    >
    > no, jutro to moze byc ciekawie - np korek do sklepow na Bielanach i do
    > Korony :-)
    Ale na A4 ?

    > Ale w obecnym klimacie .. wrzucisz 70 na licznik, nie rozbijesz auta na
    > lodzie :-)
    I tak jestem oswojony z mysla, ze nie pogonie.
    70km/h to by byla kul predkosc.

    > O 13-14 to pewnie wszyscy beda z Bielan wracali :-)
    Przez A4 ?

    > Lap CB i sie pytaj przed wrockiem. Moze byc sens wjechac od Pietrzykowic.
    Dobrze ze mam CB :)
    Czyli zjazd na katy wroclawskie?

  • 5. Data: 2010-12-23 16:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek"
    <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    > Ale na A4 ?

    raczej od A4. To tak w temacie ile mozna stracic we wrocku - czasem
    mozna szybko, czasem sam zjazd z A4 zajmuje godzine.

    > I tak jestem oswojony z mysla, ze nie pogonie.
    > 70km/h to by byla kul predkosc.

    Przy takiej predkosci to ci wioski nie grozne

    > Dobrze ze mam CB :)
    > Czyli zjazd na katy wroclawskie?

    Nie, na Pietrzykowice. Nastepny za Katami. Choc przy korku od
    Bielan ito moze byc zatkane.

    J.

  • 6. Data: 2010-12-23 17:39:05
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:4d13555d$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    [...]
    > Boje sie troche lasow miedzy opolem i kluczborkiem.
    > Tam moze byc slisko. A moze nie? Moze ktos tam dzis jechal?

    jechalem przed chwilą. mgła, ale +2 i droga czarna, mokra.przymrozić ma w
    niedziele dopiero.

    @

  • 7. Data: 2010-12-23 18:57:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 14:56:58 +0100, topek napisał(a):

    > Ponawiam wiec pytanie. Ktoredy byscie pojechali?

    Jeżeli na radiu nie będą Ci wieszczyć jakiejś katastrofy na A4 (tak jak
    to wydarzyło się dzisiaj z powodu mgły), to pojechałbym tak jak
    proponujesz na początku. Wbrew pozorom godziny, o których dotrzesz do
    naszej cywilizacji (myślę o WRC i okolicach) powinny być juz ok - ludzie
    zaczną powoli myśleć o świętach a nie tylko o wyściu
    zbrojeniowo/zakupowym więc drogi powinny powoli pustoszeć (akurat
    dobrniesz do końca swojej podróży na A4).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.