  • 1. Data: 2010-12-23 13:19:11
    Temat: Opona - ciut inna
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uszkodziła mi się jedna opona, pozostałe jeszcze całkiem dobre. Pomyślałem
    że jak znajde taką samą do dokupię tylko 1 sztukę. Nie ma niestety
    identycznej. Ja poszukuję Goodyear Ultra Grip 7 a jest jeszcze do kupienia
    Goodyear Ultra Grip 7+. Bieżnik ma ten sam ale niby jest inna mieszanka. Że
    różnica bedzie to wiem napewno ale w praktyce czy będa znaczne różnice. Na
    moim miejscu kupilibyście dwie czy tylko jedną za zamianę? Auto jeździ ok 8
    tys km rocznie i 100% po mieście + obwodnica.

  • 2. Data: 2010-12-23 13:50:36
    Temat: Re: Opona - ciut inna
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Agent"

> [...]
    > praktyce czy będa znaczne różnice. Na moim miejscu kupilibyście dwie
    > czy tylko jedną za zamianę? Auto jeździ ok 8 tys km rocznie i 100% po

    Ja bym kupił 3 inne a tą jedną zostawił ;-)

    ps.Nie będzie żadnej róznicy nie rób jaj

  • 3. Data: 2010-12-23 14:49:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

> [...]
    > niestety identycznej. Ja poszukuję Goodyear Ultra Grip 7 a jest jeszcze
    > do kupienia Goodyear Ultra Grip 7+. Bieżnik ma ten sam ale niby jest

    Co to znaczy "całkiem dobre"? Może po prostu kup jedną używkę?

    Jedna opona o innym oznaczeniu to słaby pomysł, upierdliwy diagnosta może
    się przyczepić albo jakiś dupek po ew. wypadku coś próbować wmawiać. U
    nas muszą być niestety wszystkie takie same.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-12-23 15:05:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > się przyczepić albo jakiś dupek po ew. wypadku coś próbować wmawiać. U
    > nas muszą być niestety wszystkie takie same.

    Całkiem dobre tzn. mało zużyte. Z używek już się wyleczyłem, poza tym dostać
    taką samą graniczy z cudem. Diagnosta to przypuszczam żeby się nie dopatrzył
    tego plusa w oznaczeniu zwłaszcza że przegląd robie latem na letnich :) A
    tak przy okazji to jest gdzieś przepis że opony muszą byc identyczne na osi?

  • 5. Data: 2010-12-23 18:30:14
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > się przyczepić albo jakiś dupek po ew. wypadku coś próbować wmawiać. U
    > nas muszą być niestety wszystkie takie same.

    Po co wprowadzasz w błąd?
    Wystarczy ze na osi bedą takie same
    a na przedniej i tylnej osi moga być inne

  • 6. Data: 2010-12-23 18:47:26
    Od: PJ <p...@g...com>

    miałem ten sam dylemat, skończyło się na 2 nowych, 7-ka poszła na
    zapas do bagażnika

    PS w 7+ nie zmieniono tylko mieszanki (jak piszesz) ale także
    konstrukcje opasania, producent jednoznacznie zabrania stosowania
    zamiennie 7 i 7+

    P.

  • 7. Data: 2010-12-23 19:09:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-23, Agent <w...@o...ue> wrote:
> [...]
    > moim miejscu kupilibyście dwie czy tylko jedną za zamianę? Auto jeździ ok 8
    > tys km rocznie i 100% po mieście + obwodnica.

    Kup dwie. Może różnicy w prowadzeniu nie będzie, ale w razie czego
    unikniesz problemów prawnych.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-12-23 19:13:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Całkiem dobre tzn. mało zużyte.

    Ile mają bieżnika?

    > A tak przy okazji to jest gdzieś przepis że opony muszą
    > byc identyczne na osi?

    Tak.

    --
    ignorance is bliss