  • Data: 2009-04-07 20:36:57
    Temat: kręcenie filmu - jak wykorzystać możliwości cyfrówki
    Od: ania_678 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich Grupowiczów,

    Mam pewien problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Jestem
    posiadaczką niezbyt wyszukanego aparatu cyfrowego Sony Cyber-shot DSC-
    W30, który ma m.in. możliwość nakręcenia filmu z dźwiękiem. Swój film
    chciałabym wykorzystać w prezentacji multimedialnej. Zależy mi na tym,
    aby był możliwie jak najlepszej jakości (ale nie oczekuję cudów). Czy
    ktoś z Was byłby w stanie podpowiedzieć mi, jakich programów (freeware
    albo trial) mogłabym użyć do stworzenia niezbyt długiej, ale ciekawej
    sekwencji video?
    Istotne jest jeszcze to, że prawdopodobnie film będzie kręcony nocą.
    Do jakiej odległości między obiektywem a obiektem taka "operacja" ma
    jeszcze sens? A może porywam się z motyką na słońce?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

    Pozdrawiam,
    Ania