  • Data: 2009-04-09 09:35:23
    Temat: Re: kręcenie filmu - jak wykorzystać możliwości cyfrówki
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Czy są jakieś różnice między Pinnacle Studio (trial) i Pinnacle
    > VideoSpin? Jeśli tak, to jakie i na "czyją" korzyść? Słyszałam o
    > VirtualDubMod, ale nigdy nie korzystałam z tego programu. Jakie
    > możliwości on daje? Być może ktoś z Was go używał, byłabym bardzo
    > wdzięczna o krótki opis zachęcający lub odradzający.

    Między Pinnacle Studio a VideoSpinem są zasadnicze różnice. VideoSpin
    to relatywnie prosty program przeznaczony zasadniczo do szybkiego
    montowania klipów do netu. Pinnacle Studio to pełnokrwisty edytor
    wideo z mozliwościami - jak na program amatorski - naprawdę niezłymi
    (nakładkowanie, bluboksowanie, itd). Tyle, że ja Pinnacle nie lubię,
    wolę VideoStudio Uleada, nieco gorszy, ale mniej zamulający kompa i -
    moim zdaniem - sympatyczniejszy w obsłudze. Kwestia gustu. VirtualDub
    Mod to odmiana VirtualDuba z mozliwością zapisu większej ilości
    formatów plików i jeszcze kilkoma modyfikacjami (stąd Mod). To jest
    program niezły do cięcia i montażu, ma tez wbudowane efekty, ale
    generalnie lepiej używać jakiegoś triala edytora o większych
    możliwościach.

    > ja posiadam M S Duo

    Nie wiem, jakie są wymagania w Twoim aparacie, sprawdź w instrukcji.

    > A więc opinie są sprzeczne. "Opróżnienie" zawartości karty (powiedzmy,
    > że chociaż o połowę) da jakieś rezultaty (w domyśle - pozytywne)??

    Jeśli chodzi o płynność nagrania to nie ma znaczenia. Ważne, żeby
    karta była szybka i aparat wyrabiał:)

    Pozdro,
    FR