  • 11. Data: 2009-10-10 19:44:15
    Temat: Re: korpusy polprofesjonalne (i realne ceny)
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Maciek napisał:
    > (w tej chwili uzywa
    > analoga

    Jakiego? Może da się wykorzystać choć część szklarni.

    m.
    --
    Show time!

  • 12. Data: 2009-10-10 20:07:16
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal

    > 1800 to w tej chwili na pewno za duzo. Pisalem o ograniczeniu budzetowym
    > nie bez przyczyny - polowa z tej kwoty to maks.
    > A to raczej zaweza wybor do uzywanego sprzetu.

    Daj spokoj - za co on kupi obiektywy do tego sprzetu?
    ---

  • 13. Data: 2009-10-10 20:08:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:44:15 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Jakiego? Może da się wykorzystać choć część szklarni.

    Jakiejs Praktiki i drugiego starocia* (Contax?).

    *...powiedzial wlasciciel Canona z lat 70. :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2009-10-10 20:11:46
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał

    > No i tu sie wlasnie konczy moja wiedza - jeszcze z Canonem cos bym
    > potrafil
    > wymyslec, ale z innymi markami nie bardzo: kumpel ma kilka porzadnych
    > szkiel na m42 i jedno czy dwa w jakims innym systemie, ktorego nazwy nie
    > pamietam, ale tez stare i manualne, podobno dobre. ...

    Daj spokoj.
    Co on na tych imprezach sportowych bedzie robil - zdjecia w szatni?
    Czy to moze imprezy szachowe albo brydzowe?
    ---

  • 15. Data: 2009-10-10 20:20:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:11:46 +0100, greenman napisał(a):

    > Daj spokoj.
    > Co on na tych imprezach sportowych bedzie robil - zdjecia w szatni?
    > Czy to moze imprezy szachowe albo brydzowe?

    Czy przed epoka szybkiego autofokusa do dokumentacji zawodow sportowych
    zatrudniano malarzy-realistow z ADHD?

  • 16. Data: 2009-10-10 20:21:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:07:16 +0100, greenman napisał(a):

    > Daj spokoj - za co on kupi obiektywy do tego sprzetu?

    A to juz nie moja brocha. Mnie zainteresowal konkretny aspekt problemu
    wyboru sprzetu, ale do kieszeni innym nie zagladam.

  • 17. Data: 2009-10-10 20:36:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    >Kiedyś praktycznie nie było takiego wymogu jak
    > telecentryczność. Dlatego bardzo dobre obiektywy szerokokątne
    > z czasów filmowych na cyfrze mogą się okazać gorsze od najsłabszego
    > z kitów...

    Mógłbyś napisać coś więcej na ten temat?
    Co miałoby wpływać na pogorszenie własnosci starego
    szerokiego kąta w cyfrowym korpusie?

  • 18. Data: 2009-10-10 20:36:51
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Paź, 22:11, "greenman" <c...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał

    > Daj spokoj.
    > Co on na tych imprezach sportowych bedzie robil - zdjecia w szatni?
    > Czy to moze imprezy szachowe albo brydzowe?

    Wyraznie napisal polprofesjonalne. To wedlug mnie Canon 40D 50D 5D,
    Nikon D200 D300 D700.
    Do zadan specjalnych Fuji s5pro. Z podstawowymi zoomami f2,8 No i
    jasne stalki.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 19. Data: 2009-10-10 20:39:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek pisze:

    > 1800 to w tej chwili na pewno za duzo. Pisalem o ograniczeniu budzetowym
    > nie bez przyczyny - polowa z tej kwoty to maks.

    To na przyszłość podawaj, jakie to ograniczenie budżetowe jest.

  • 20. Data: 2009-10-10 20:39:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Okt., 19:33, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wglebiac w temat, ale w koncu z braku czasu na robienie zdjec postanowilem
    > sie nie wyglupiac i zostalem przy poczciwym KM A200 i analogach.
    >
    > W zwiazku z tym prosze o porady i mam przy okazji pytanie pomocnicze: czy
    > allegrowe ceny korpusow polprofesjonalnych sa reprezentatywne, czy da sie
    > znalezc rozsadny sprzet za troche mniejsze pieniadze?
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Maciek
    > "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
    > niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

    za 900 zl nie znajdziesz rozsadnego sprzetu , ktorym bedziesz mogl
    robic zdjecia w trudnych warunkach , sport itp.

    co tanie to drogie.
    znajomy pozbawi sie z trudem odlozonych 900 zl a w zamian dostanie
    starego rzecha .

    najwieksza radosc bedzie mial z tego sprzedawca aparatu.

    sprowadz go na ziemie i powiedz ze za 900 zl to rybek i akwarium nie
    dostanie - albo rybki albo akwarium.

    juz wolalbym kupic atrape aparatu za 2 zlote i wciskac przycisk ,
    jesli chcailby osobiscie wciskac , a zdjecia sciagac z sieci.
    bedzie taniej , lepiej i szybciej.