  • 1. Data: 2012-04-24 08:44:57
    Temat: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: kompek <k...@s...pl>

    Hej!

    Jaki tablet (bardziej chodzi o wybor systemu ipad/android/cos innego niz
    konkretny model) byscie polecili i dlaczego (w szczegolnosci gosciowi,
    ktory przez kilkanascie lat uzywal palmOS - moze ktos ma podobne
    doswiadczenia z przesiadka)?

    Czy ktorys umozliwia lokalne tworzenie kopii danych (i najlepiej jeszcze
    jej lokalna edycje przez aplikacje zainstalowana na pececie -
    przynajmniej takie rzeczy jak kontakty, notatki itp)? Najlepiej bez
    instalowania jakis dziwacznych hackow z netu.

    Dzieki

  • 2. Data: 2012-04-24 09:52:05
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-24 08:44, kompek pisze:
> [...]
    > konkretny model) byscie polecili i dlaczego (w szczegolnosci gosciowi,
    > ktory przez kilkanascie lat uzywal palmOS - moze ktos ma podobne

    czy ponad 10 lat uzywania palmtopow z PalmOS - wystarczy?
    (w zeszlym roku pozegnalem mojego TH55)

    Po zbadnaiu rynku (rowniez organoleptycznie) - pozostala niestety jedyna
    opcja: android (jako zamiennik dla PalmOS).
    Na poczatku sa pewne zgrzyty - trzeba sie przyzwyczaic (brakuje
    najbardziej lekkosci organizera PalmOs'a i PalmDesktopa - choc sa
    programy synchronizujace androida z PalmDesktopem)

> [...]
    > przynajmniej takie rzeczy jak kontakty, notatki itp)? Najlepiej bez
    > instalowania jakis dziwacznych hackow z netu.

    'hacki' to sie skonczyly jak przestalem uzywac PalmOS ;)

    sam system moze nie - ale jesli wesprzez go poprzez zewnetrzna aplikacje
    z marketu (platna lub darmowa), to juz mozesz przebierac w opcjach:
    - kopia bezpieczenstwa: lokalne lub sieciowe (ustawienia i programy)
    uzywam BackupPro (wczesniej Titanium)
    - synchfronizacja z komputerem (nie liczac narzedzi Googla): uzywam
    MyPhoneExplorer (taki odpowiednik PalmDesktopa) (mozesz tu oczywiscie
    wybrac Outlooka jesli wolisz).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-04-24 11:58:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:44:57 +0200, kompek napisał(a):

> [...]
    > przynajmniej takie rzeczy jak kontakty, notatki itp)? Najlepiej bez
    > instalowania jakis dziwacznych hackow z netu.

    iOS robi automatycznie backupy w iTunes oraz synchronizuje
    kontakty/kalendarze/zadania z systemem.
    Android domyślnie się nie łączy wcale, ale bez specjalnego hackowania są
    programy które to robią - MyPhoneExplorer oraz niektóre programy
    producentów - HTC, Samsung
    To samo zapewne będzie robił tablet z Windows 8, już dziś Microsoft jest
    bardziej chętny do szpiegowania niż nawet google (np. bez zalogowania się
    do konta Microsoft - online) aplikacja Kalendarz nawet się nie uruchomi.
    Pewnie dlatego, że jest wersją webową a nie ostatecznym programem, ale
    zawsze niesmak zostaje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 4. Data: 2012-04-24 12:42:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > iOS robi automatycznie backupy w iTunes oraz synchronizuje
    > kontakty/kalendarze/zadania z systemem.
    > Android domyślnie się nie łączy wcale, ale bez specjalnego hackowania są

    Pierdolisz kolego .... google robi to automatycznie i zapisuje na serwerach
    ... jak nie wiesz to nie pierdol...

  • 5. Data: 2012-04-24 12:47:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:42:04 +0200, Chris napisał(a):

    > Pierdolisz kolego .... google robi to automatycznie i zapisuje na serwerach
    > ... jak nie wiesz to nie pierdol...

    Już ci się kiedyś pytano, czy to jest oficjalny sposób komunikacji
    korporacyjnej w Action S.A. ?
    Jeżeli tak, to odzywaj się tak do swojego szefa, np jak dostaniesz opieprz
    za to, że pyta o jabłka, a ty o gruszkach odpowiadasz (co właśnie teraz
    zrobiłeś)

    Tutaj, jeżeli nie zauważyłeś, jest usenet i obowiązują ogólnie przyjęte
    zasady kultury, byłoby miło, jakbyś się do niej dostosował i zaprzestał
    prezentowania swojej burackiej osobowości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 6. Data: 2012-04-24 12:51:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

> [...]
    > za to, że pyta o jabłka, a ty o gruszkach odpowiadasz (co właśnie teraz

    Użekłą mnie twoja historia ... przygarnij kropka ....

    > Tutaj, jeżeli nie zauważyłeś, jest usenet i obowiązują ogólnie przyjęte
    > zasady kultury, byłoby miło, jakbyś się do niej dostosował i zaprzestał
    > prezentowania swojej burackiej osobowości.

    bla bla bla .... tak samo jak obowiązuje nie kłamanie i nie fałszowanie
    informacji ... nie znasz się to nie wypowiadaj się i nie kłam publicznie.

  • 7. Data: 2012-04-24 12:53:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:51:44 +0200, Chris napisał(a):

    > bla bla bla .... tak samo jak obowiązuje nie kłamanie i nie fałszowanie
    > informacji ... nie znasz się to nie wypowiadaj się i nie kłam publicznie.

    Spróbujesz kiedyś i nam opowiesz o nowych doznaniach?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 8. Data: 2012-04-24 12:56:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Spróbujesz kiedyś i nam opowiesz o nowych doznaniach?

    Masz problemy emocjonalne ? polecam iść do lekarza .. a teraz żegnam .

  • 9. Data: 2012-04-24 13:00:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 12:56:30 +0200, Chris napisał(a):

    > Masz problemy emocjonalne ? polecam iść do lekarza .. a teraz żegnam .

    Szkoda, bo myślałem, że inteligencja jednak się przebije i jeszcze raz
    przeczytasz topic, tym razem ze zrozumieniem. Z naciskiem na trzecie słowo
    od końca.
    Ale widocznie jest za bardzo zastraszona agresją i brakiem kindersztuby,
    więc siedzi cicho w najgłębszym kąciku, nieużywana.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 10. Data: 2012-04-24 13:10:05
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Szkoda, bo myślałem, że inteligencja jednak się przebije i jeszcze raz
    > przeczytasz topic, tym razem ze zrozumieniem. Z naciskiem na trzecie słowo
    > od końca.

    To teraz weż od kogoś pożycz coś z googlem/androidem wejdź w zakłądkę
    kontakty i masz opcję wyślij na kartę SD i masz po problemie bo podpinając
    tel do komutera masz zapisane kontakty. Jest też inny sposób np. poprzez
    Exchange ActiveSync gdzie możesz sobie synchronizować
    Pocztę/Kontakty/Kalendarz/Zadania chyba o to chodzi ... nic nie trzeba
    hackować tylko ruszyć głową.