  • 1. Data: 2012-04-24 13:22:51
    Temat: moze ktoś ma i mógłby doradzić??
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    Witam.
    Mam pytanie z serii co wybrać? Moze wiec uzytkownicy by coś doradzili??
    Otóz w plusie mam w ofercie Sony Xperia S - 400 zł, Samsunga galaxy SII za 400 zł
    oraz SE Xperia Arc S za 1,23 zł.
    Telefony - jak chodzi o funkcje dosc podobne a cena na dwóch oddzielnych pułapach.
    Powiedzmy, ze stać mnie, kredytu na to nie biore i nie mam presji na telefon za 1 zł
    ale z drugiej strony czy warto wydawac wiecej kasy za pare drobiazgów??
    Doradzcie prosze, który - przy załozeniu takiego samego użytkowania (do poł godz.
    rozmów dziennie, sprawdzenie poczty, synchronizacja kalendarza, czasem jakies MP3 lub
    radio, troche zdjeć)- warto wziąć??
    - który ma dłużej działającą baterię
    - który robi lepsze zdjęcia
    - czy bajer z automatycznym przełaczaniem profilu jest wart zachodu (wydaje sie, że w
    aucie moze to byc fajna sprawa.
    A moze są inna argumenty za któryms z nich??

    Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi

  • 2. Data: 2012-04-24 13:27:02
    Temat: Re: moze ktoś ma i mógłby doradzić??
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 04:22:51 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

> [...]
    w aucie moze to byc fajna sprawa.
    > A moze są inna argumenty za któryms z nich??

    to ostatnie załatwi stosowny program w każdym androidowym telefonie.
    Dowolny z wielu.
    Bateria będzie działać najkrócej w Galaxy, ekran ma swoje prawa.
    Xperia S jest modelem najnowszym z nich wszystkich, następcą Arc S
    Funkcje sobie porównaj na gsmarena, ciężko powiedzieć czy to co jest
    ulepszone będzie dla ciebie warte 400 zł - oceń sobie sam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan