  • 11. Data: 2009-10-19 16:05:31
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    ^

    > Libiszewskiiiiiiiiiii.......... !!!!!

    Jak dla ciebie, bałwanie, to PAN Libiszewski, skoro już używasz nazwiska
    wbrew wszelkim tu przyjętym zwyczajom.

    > chlopie skad sie tu wziales? !!!!
    > Nie w plenerze ?-zamiast uczyc sie robic zdjecia , siedzisz przed
    > komputerem i wypisujesz co ci sie wydaje , a wydjae ci sie cos co
    > nijak ma sie do rzeczywistosci.

    Pracuję w branży komputerowej już ładnych parę lat. Zapewne mam o tym
    lepsze pojęcie niż będziesz miał kiedykolwiek szansę mieć.

    > Kup sobie wspolczesny aparat z 21 mpx i 14 , 16 bitowym slowem-
    > sproboj to obrobic to sie przekonasz ile czasu stracisz´jesli masz
    > starszy komputer.
    > przyrost czasu jest lawinowy.

    I zakup nowego aparatu to zawsze zakup czegoś z matrycą 21mpix lub więcej i
    14 bitami lub więcej na punkt? Ze swoim odbiciem w lustrze przez ścianę się
    macałeś?

    PS: zdecydowałeś już czy kupiłeś duala czy quada? A przy okazji, dlaczego
    pamięć liczysz w gigabitach?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 12. Data: 2009-10-19 16:27:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > I zakup nowego aparatu to zawsze zakup czegoś z matrycą 21mpix lub więcej i
    > 14 bitami lub więcej na punkt?

    oczywiscie zakup nowego aparatu w przypdku jesli posiada sie juz jakis
    starszy ma sens jesli rozdzielczosc bezwzgl matrycy jest co najmniej
    ok. 2 razy wieksza niz w poprzednim ,innych rzeczy nie bede wyminial
    bo nie skumasz.

    Ze swoim odbiciem w lustrze przez ścianę się
    > macałeś?

    jak myslisz - czy wogole myslisz ?

    > PS: zdecydowałeś już czy kupiłeś duala czy quada? A przy okazji, dlaczego
    > pamięć liczysz w gigabitach?

    ho . ho . hoo - widze zes taki fachman komputerowy jak i fotograf.

    tutaj masz odpowiedz - zrzut z monitora - wlasciwosci komputera jest
    napisane co i jak.

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Desktop02#sl
    ideshow/5394347341823192658

  • 13. Data: 2009-10-19 16:47:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:27:29 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > starszy ma sens jesli rozdzielczosc bezwzgl matrycy jest co najmniej
    > ok. 2 razy wieksza niz w poprzednim ,innych rzeczy nie bede wyminial

    Śliczne. I nie mające kompletnie pokrycia w faktach, jak większość tego co
    tu opowiadasz. Ale nie martw się, jako gawędziasz masz zapewnioną
    przyszłość.

    A mi się wydawało, że brandzlowanie się megapikselami odchodzi w
    przeszłość...

    > Ze swoim odbiciem w lustrze przez ścianę się
    >
    > jak myslisz - czy wogole myslisz ?

    Tak, JA myślę. Co do ciebie, łagodnie mówiąc, nie jestem pewien.

    > ho . ho . hoo - widze zes taki fachman komputerowy jak i fotograf.

    No ba, tobie butów sznurować niegodnym.

    > tutaj masz odpowiedz - zrzut z monitora - wlasciwosci komputera jest
    > napisane co i jak.
    >
    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Desktop02#sl
    ideshow/5394347341823192658

    Ja pytam czy TY wiesz w ogóle, co kupiłeś (specjalnie pokreśliłem w poście
    wcześniej jakie kretyństwa wypisujesz, ale widać nie zauważyłeś, albo
    zauważyłeś i nie zrozumiałeś)? Bo jak na razie, to wiem jedynie, że
    potrafisz zrobić zrzut z okienka z właściwościami i że masz
    niezaktualizowany system. Jak również, że różnica między gb, GB czy Gb jest
    dla ciebie żadna.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 14. Data: 2009-10-19 16:58:47
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:2wlanodlwy10$.cojgokyc4fge$.dlg@40tude.net...

    ^
    > PS: zdecydowałeś już czy kupiłeś duala czy quada? A przy okazji, dlaczego
    > pamięć liczysz w gigabitach?

    Nie, nie, gigabity to Gb, on liczy w gównobitach ,
    zapomniał tylko S przed RAM
    ;)

    JD

  • 15. Data: 2009-10-19 17:00:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    ^

    > Nie, nie, gigabity to Gb, on liczy w gównobitach ,
    > zapomniał tylko S przed RAM

    ROTFL!

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 16. Data: 2009-10-19 17:01:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    lideshow/539434734...

    > Ja pytam czy TY wiesz w ogóle, co kupiłeś (specjalnie pokreśliłem w poście
    > wcześniej jakie kretyństwa wypisujesz, ale widać nie zauważyłeś, albo
    > zauważyłeś i nie zrozumiałeś)?

    no przeciez wyraznie pisze ze quada.

    pali 6 l/100 95 oktanowej
    wyciaga spoko 120 km/godz. ( nie pomyl km z koniami mechanicznymi )

  • 17. Data: 2009-10-19 17:02:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:01:46 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    #slideshow/539434734...

    > no przeciez wyraznie pisze ze quada.

    No, udało ci się doczytać w końcu. Sporo to zajęło.

  • 18. Data: 2009-10-19 17:02:58
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

[...]
    ___________________

    bzdura...

    Roger

  • 19. Data: 2009-10-19 17:36:23
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    >
    > Fotograf potrzebuje komputera.

    W sumie nic więcej nie wiemy.

    Moje domysły:
    -potrzebuje przenośny bo jeździ do klientów daleko na dłużej,
    -potrzebuje komputera jako magazyn zdjęć w plenerach, imprezach
    kilkudniowych
    -ma służyc w terenie do szybkiej selekcji i odrzucania nieudanych kadrów
    -w domu ma służyć do dokładniejszej obróbki

    Jeśli się nie mylę (jaśli tak to popraw) konkretnego modelu nie polece
    ale ja te 7500 przeznaczone na sprzęt (?) podzieliłbym na 2k-3k na laptopa
    reszta na monitor z kalibratorem do domu.

    JD

  • 20. Data: 2009-10-19 17:38:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    Hej

    > Najchetniej przenosnego, ale to ma byc jego jedyny komputer. Wyrazil
    > zainteresownie makami. Ale nie jestem mu w stanie doradzic. Kilka lat
    > temu polecilbym PBG4 12".
    > Dla fotografa, znaczy ma plynnie chodzic Adobe Lightroom, Photoshop
    > Elements. A moze i Apple Aperture? - choc tutaj w przypadku sprzetu
    > przenosnego chyba trzeba zapomniec?
    >
    > Czy MacBooki to udzwigna?

    Ma LR na MBP C2D 2.2 15" i da się na tym pracować z RAWami d700 ale
    używam go tylko kiedy muszę. Mimo 4GB RAM i dysku 7200RPM. Nie da się
    porównać komfortu pracy ze stacjonarnym MacPro 2x2 Xeon 2.66.
    Laptok grzeje się niemiłosiernie, właściwie w celach fotograficznych
    służy mi tylko jako databank na wyjazdach.
    --
    Pozdro
    Kryhu