  • 21. Data: 2009-12-04 11:44:06
    Temat: Re: kompaktowa altenatywa do lustrzanki?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:09:19 +0100, cztery napisał(a):

    > Moze nie kompakt ale o kompaktowych wymiarach i pewno zaspokoi Twoje
    > wymagania - Panasonic GF1 albo Olympus EP1/2.

    z nimi jest ten problem ze takie bardzo kompaktowe to one znowu nie sa.
    Owszem sa mniejsze, lżejsze ale nie sa to aparaty które można po prostu
    nosić w kieszeni.

    --
    www.warszawski.info

  • 22. Data: 2009-12-04 11:52:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Dez., 09:49, "tlen" <p...@o...pl> wrote:
    > Technika idzie do przodu wi c mog o mnie co omin ...
    > a wi c pytam:
    >
    >  kt ry aktualnych kompakt w b dzie zbli ony do mojego idea u?
    >
    > czyli:
    > - niskie szumy przy >400iso (obecnie mam tz3 i strasznie szumi :/)
    > - skuteczna stabilizacja
    > - w miare jasny obiektyw
    > - dobre szk o (ostro !)
    > - szybki i celny AF
    > - b dzi dobr alternatyw do lustrzanki z p ki lowend (a330/d3000/1000d) +
    > KIT
    >
    > pozdrawiam

    1.olympus pen2 ( stabil w korpusie , czyli dziala z roznymi
    obiektywami )
    2.panasoniki seri G ( F ; H ) czyli 4/3 ( stabil w obiektywie )
    3. lx3 ,canon g11

  • 23. Data: 2009-12-04 12:40:16
    Temat: duży / szybki kompakt Re: kompaktowa altenatywa do lustrzanki?
    Od: "tlen" <p...@o...pl>

    zmiana myśli...
    który z kompaktów max 2letni model (nikoniecznie mały)
    oferuje dobrej jakości szkło oraz niskie szumy oraz szybkość porównywalną do
    lustrzanki?
    (video HD mile widziane)

  • 24. Data: 2009-12-04 12:47:04
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 4 Dec 2009 09:49:33 +0100, "tlen" <p...@o...pl> wrote:

    Canony G1X, Panasonic Lx3, chyba coś Casio i Ricoha by się trafiło.
    Reszta albo ma jakość obrazu już troszkę niższą, albo są kompaktowe
    niczym lustrzanka z dużą lufą. A to, z treści pytania, je
    dyskwalifikuje na starcie.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 25. Data: 2009-12-04 13:37:53
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > który z kompaktów max 2letni model (nikoniecznie mały)
    > oferuje dobrej jakości szkło oraz niskie szumy oraz szybkość porównywalną
    > do lustrzanki?

    Zaden kompakt (procz olympusa EP1/2, panasonica GF1) nie oferuje szumow
    porownywalnych do wspolczesnych (tj. mlodszych niz 5 lat) lustrzanek.
    Szybkosc, jak wylaczysz AF i bedziesz robil bez RAWow to pewno LX3, G9/10/11
    jest porownywalny.

  • 26. Data: 2009-12-04 13:50:39
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 4 Gru, 13:40, "tlen" <p...@o...pl> wrote:
    > zmiana my li...
    > kt ry z kompakt w max 2letni model (nikoniecznie ma y)
    > oferuje dobrej jako ci szk o oraz niskie szumy oraz szybko por wnywaln do
    > lustrzanki?
    > (video HD mile widziane)

    Panasonic GH-1 z obiektywem 14-140mm.

  • 27. Data: 2009-12-04 14:35:07
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    fimek pisze:
    > Kupiłem sobie taki aparat. Jestem na prawdę zadowolony z uzyskiwanych
    > fotografii. Mają ładne kolory, łatwo można ustawić poprawny balans bieli,
    > ekran jest czytelny i odzwierciedla całkiem nieźle to, co się potem ujrzy
    > na ekranie komputera. Do tego kontrola nad ostrością, odszumianiem,
    > opcja HDR, która fajnie działa. Szumy ok - ziarno się pojawia przy
    > zwiększaniu ISO, ale za to jest mało artefaktów.
    [...]

    O co chodzi z tą opcją HDR?

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 28. Data: 2009-12-04 14:38:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    gietrzy pisze:

    > Ja sobie kupiłem LX3.

    Nie orientujesz się, czy to prawda, że można podpinać do niego lampy C z
    serii EX? Ktoś mi tak kiedyś powiedział ale nie udało mi się tego
    zweryfikować.

    Pozdrawiam,

  • 29. Data: 2009-12-04 16:26:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Dec 2009, gietrzy wrote:

    > Oprócz kita dopisałbym macro. Panasonic LX3 ma b. dobre macro.

    Rzuć konkretem, a nawet dwoma :)

    1. Jaki *najmniejszy* obiekt jest w stanie wypełnić kadr "od prawej
    do lewej" (przy porównywaniu różnych formatów większy sens
    może mieć przekątna, ale niech będzie w poziomie)
    2. Jak *daleko* można być przy takim kadrze oraz ew. jak mały
    obiekt wypełni kadr z przynajmniej 10cm od obiektywu.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2009-12-04 17:05:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Dec 2009, Yogi(n) wrote:

    > Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał
    [AC]

    > Jeśli tylko znajde, a to może potrwać ;-(

    Szukaj zaraz takich, w których tło w miejscu aberracji jest dalekie
    od prześwietlenia :)
    Przy prześwietlonym tle często "zwykłe" efekty wynikłe z nieostrości
    bywają mylone z AC (bo "na oko" skutki w typowych przypadkach są
    b.zbliżone, szczególnie w "klasycznym" układzie pt. brązowy przewód
    lub gałąź na tle nieba).

    pzdr, Gotfryd