  • 81. Data: 2009-12-09 15:47:22
    Temat: Re: kompaktowa altenatywa do lustrzanki?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <hfo39o$epe$2@inews.gazeta.pl>,
    > Arek (G) nabazgrał:
    >
    > Ale za to pod względem kąta widzenia prawie wszystkie obiektywy wysiadają :)

    Rybie oko też?:)

    A.

  • 82. Data: 2009-12-09 16:06:31
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hfogqa$6lk$1@inews.gazeta.pl>,
    Arek (G) nabazgrał:

    > Rybie oko też?:)

    Cyrkularne nie ;)

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 83. Data: 2010-01-04 20:50:27
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 04 of Dec 2009 18:05, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [AC]

    > Szukaj zaraz takich, w których tło w miejscu aberracji jest dalekie
    > od prześwietlenia :)
    > Przy prześwietlonym tle często "zwykłe" efekty wynikłe z nieostrości
    > bywają mylone z AC (bo "na oko" skutki w typowych przypadkach są
    > b.zbliżone, szczególnie w "klasycznym" układzie pt. brązowy przewód
    > lub gałąź na tle nieba).

    Drugi raz w ciągu paru godzin powtarza się nowinka w postaci
    pary brąz/błękit. Pierwwszy raz przy opisie ręcznych ustawień balansu
    bieli w Canonie D5, gdzie oprócz znanej pary G/M jest para
    A/B (amber/blue), To jakiś szczególny zestaw?
    To, że niebo "pożera" gałęzie da się łatwo zauważyć
    (jednak wygląda to zdecydowanie inaczej niż AC,
    a po stopniu żarłoczniości można ocenić jakość aparatu).
    ale o brązowym przewodzie jakoś nie słyszałem, a pewnie
    jest powszechne, że stało się aż klasycznym.

    --
    nb