  • 51. Data: 2011-01-22 17:52:19
    Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 18:19:57 +0100, Przemysław Ryk wrote:

    >Hmm... Pół roku z tym tematem telefon działał bez zająknięcia i nagle, po
    >wymianach płyty głównej mu bitów zaczęło brakować? No bez jaj...

    Bo przez pol roku wszystkie bity byly dobre.
    Jak sie jeden zmienil, to co zrobili ?
    _zaktualizowali_ oprogramowanie.

    >Jestem, jestem. :D

    A jakim cudem jestes pewien ?

    >Dlaczego skłaniam się ku tej drugiej teorii?

    I tu zaprzeczal nie bede.
    Chyba ze urzad w drodze kontroli ustali skad sie te plyty wziely.

    J.

  • 52. Data: 2011-01-22 18:32:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" napisał w wiadomości grup
    > Moja e51, kt?r? wci?? mam nie wie o tym od samego pocz?tku. Od kwietnia 2008
    > r. nie zresetowa?a si? ani razu...

    1. Ustaw kodowanie (sahim też niech ruszy 4 litery)
    2. Odpal jakąś aplikację java i ją zminimalizuj. Po 1-2 dniach zresetuje
    telefon.

  • 53. Data: 2011-01-22 18:35:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mackenzi" napisał w wiadomości grup
    g2000vbz.googlegroups.com...
    > Diagnostyka była tylko do mojego wglądu ale poprosiłem panią o ksero
    > śmiejąc się z tego jak idiota, zapytałem czy jeżeli aplikacja jest z
    > Ovi Store to jest autoryzowana...? Bo tylko takie tam były (mam kopię
    > pamięci), a w jednym z przypadków telefon "położył" się na Ovi Maps...
    > Pani zrobiła nietęgą minę i zrobiła mi ksero...

    U mnie na OVI Maps telefon się zawiesił i gdy wstał to już nawigacja nie
    działała (trzeba było przeinstalowywać).

  • 54. Data: 2011-01-22 19:52:03
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-01-21 18:07, MarekM wrote:

    > Niezgodność towaru z umową możesz stwierdzić i reklamować w dowolnym
    > momencie (oczywiście przez 2 lata),

    jest to półprawda - czyli nieprawda :)

  • 55. Data: 2011-01-22 23:26:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 22.01.2011 20:52, PlaMa pisze:

    > jest to półprawda - czyli nieprawda :)

    Wyrwane z kontekstu jest nieprawdą. Pisałem w aspekcie wcześniejszego
    skorzystania z gwarancji, a nie ogólnie o możliwość reklamacji -
    oczywiście obowiązują wszelkie "normalne" zasady. W tym przypadku
    istotną może być okres, jaki upłynął od stwierdzenia niezgodności z
    umową, a prośbą o ustosunkowanie się do tegoż faktu przez sprzedawcę.

    Marek

  • 56. Data: 2011-01-23 00:30:37
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > 1. Ustaw kodowanie (sahim też niech ruszy 4 litery)

    A coś Ty za rewolucjonista, że nie podoba Ci się ISO?

    > 2. Odpal jakąś aplikację java i ją zminimalizuj. Po 1-2 dniach zresetuje
    > telefon.

    No ale po co co mam to robić? Po co zostawiać w trayu niepotrzebne
    aplikacje?

  • 57. Data: 2011-01-23 08:45:15
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-22 15:36, Waldek Godel wrote:

    > Ale informacja o Polkomtelu też wyjaśnia. W dodatku telefon
    > najprawdopodobniej mial simlocka, który został zdjęty - jeżeli nie ma o tym
    > adnotacji w karcie gwarancyjnej, to kolejne nieautoryzowane działanie które
    > unieważnia gwarancję.

    Teraz piszą, że zdjęcie simlocka jest podstawą do unieważnienia
    gwarancji czy opisujesz praktykę?

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 58. Data: 2011-01-23 10:32:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 09:45:15 +0100, TGor napisał(a):

    > Teraz piszą, że zdjęcie simlocka jest podstawą do unieważnienia
    > gwarancji czy opisujesz praktykę?

    Nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie. Wiem, sytuacja dyskusyja i
    wielu przenosi regulacje z niezgodności z umową na gwarancję, ale akurat
    znam przypadki, że zdjęcie simlocka właśnie powodowało niestabilność.

    Oprócz tego w większości świata zdjęcie simlocka może być podstawą
    unieważnienia gwarancji, więc w Polsce to będzie ciężko obronić w razie
    czego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 59. Data: 2011-01-23 14:37:37
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-01-23 00:30, Rabbit McCroolick <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A coś Ty za rewolucjonista, że nie podoba Ci się ISO?

    Nie ma nagłówka, czyli powinno być ASCII. W pozostałych przypadkach
    powinien byś nagłówek.

  • 60. Data: 2011-01-23 18:20:10
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-21 18:43, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > Przydałoby się byś podał namiary na "serwis" Nokia
    > który tak "fachowo" Ciebie obsługuje. Jeśli dobrze
    > zgaduje miasto, to "tamże" mogą być dwa(?) serwisy
    > jeden który uważam za tragiczny, a drugi najmniej
    > dobry. Nawet jeśli się mylę, to też warto ostrzec
    > innych..
    a to wogole nokia je serwisuje ? qmpel pracował właśnie serwisując nokie
    (tylko to nie była nokia). AFAIR to praca na akord, co miesiac zmiany w
    systemie premiowania tak że nigdy nie wiedział ile w danym miesiącu zarobi