  • Data: 2012-12-18 09:16:29
    Temat: kolko ze szkla
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    Mam filtr IR, taki co przepuszcza tylko IR. Zabawa przednia, ale filtr
    jest duzy, a ja bym chcial go na obiektyw montowac.
    Filtr ma srednice kilkunastu cm, kosztowal grosze, taki na obiektyw
    kosztuje zdecydowanie za duzo jak na zabawe. Nie wiem, czy jest to szklo
    odpowiednio zabarwione, czy miedzy taflami jest jakas folia.
    Jak z tego wykroic mniejsze kolko?
    a) dobrze zamocowac i rysowac do skutku narzedziem do wycinania dziur w
    kafelkach
    b) wycinac pracowicie tarcza "diamentowa" na szlifierce
    c) dac sobie spokoj z MacGyverem i za grosze dac to do zakladu szklarskiego

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa