  • 1. Data: 2013-10-09 04:48:50
    Temat: kolejny konkurs foto z dziwnym regulaminem
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znalazlem taki konkurs foto:
    http://www.konkursmsz.national-geographic.pl/
    Pomijam tytul konkursu - dosc dziwaczny, zeby nie powiedziec idiotyczny,
    ale wydawalo mi sie, ze mam kilka zdjec ktore moglbym tam wyslac.
    Tylko, ze zajrzalem do regulaminu -
    http://www.konkursmsz.national-geographic.pl/msz-reg
    ulamin.pdf
    - i mi sie jakos odechcialo. Zwlaszcza po przestudiowaniu ustepu 'prawa
    autorskie'.
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-10-09 08:39:54
    Temat: Re: kolejny konkurs foto z dziwnym regulaminem
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-09 04:48, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    ulamin.pdf
    > - i mi sie jakos odechcialo. Zwlaszcza po przestudiowaniu ustepu 'prawa

    Szczególnie w kontekście ewentualnej "nagrody" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-10-09 19:39:47
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-10-09 08:39, quent pisze:

    > Szczególnie w kontekście ewentualnej "nagrody" ;-)

    O ile można mówić w ogóle o nagrodzie w świetle tego:

    "Organizator zastrzega sobie prawo do podpisania umowy o
    przeniesienie majątkowych
    praw autorskich z osobami, których prace konkursowe nie zo
    stały nagrodzone przez
    Jury, ale które zostały uznane przez Organizatora za war
    tościowe"

    Czyli co, nie dostaję nagrody a prawa majątkowe mam przenieść na
    organizatora?

  • 4. Data: 2013-10-10 03:02:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l344d4$vrb$1@node1.news.atman.pl>,
    Bartolomeo <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > tościowe"
    >
    > Czyli co, nie dostaję nagrody a prawa majątkowe mam przenieść na

    Zdaje sie, ze jest to stala praktyka w przypadku wszelkich konkursow NG
    :-(.
    --
    TA

  • 5. Data: 2013-10-10 10:24:12
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > stały nagrodzone przez
    > Jury, ale które zostały uznane przez Organizatora za war

    Ale to jest jakiś bełkot... Co to znaczy, że sobie zastrzega prawo do
    podpisania umowy? Z definicji umowa ma dwie strony, to przecież ta druga
    strona też musi wyrazić zgodę.

    przemek

  • 6. Data: 2013-10-10 10:41:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-10 10:24, twistedme wrote:
    > Ale to jest jakiś bełkot... Co to znaczy, że sobie zastrzega prawo do
    > podpisania umowy? Z definicji umowa ma dwie strony, to przecież ta druga
    > strona też musi wyrazić zgodę.

    Może zgłaszając się musisz podpisać ją z góry? ;-)

  • 7. Data: 2013-10-10 10:47:00
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote:

    > Ale to jest jakiś bełkot... Co to znaczy, że sobie zastrzega prawo do
    > podpisania umowy? Z definicji umowa ma dwie strony, to przecież ta
    > druga strona też musi wyrazić zgodę.

    No i chyba zgadzając się na regulamin wyrażasz właśnie na to
    zgodę. :) Że (przynajmniej teoretycznie) nagrodę dostaje kuzyn,
    a Ty przenosisz prawa majątkowe. :) No, ale jeśli komuś się
    to nie podoba...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 8. Data: 2013-10-10 10:47:33
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    twistedme <t...@o...pl> napisał(a):

    >Ale to jest jakiś bełkot... Co to znaczy, że sobie zastrzega prawo do
    >podpisania umowy? Z definicji umowa ma dwie strony, to przecież ta druga
    >strona też musi wyrazić zgodę.

    Masz racje, to belkot. Organizator moze sobie zastrzegac prawo do wlasnego
    podpisywania,
    ale uczestnika do tego zmusic nie moze.

  • 9. Data: 2013-10-10 10:53:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    My sobie tu potuptamy nóżką, a konkursy takie i gorsze będą po koniec
    świata, bo są ludzie, którym takie warunki odpowiadają. I nie ma w tym
    nic złego, sam niszczę kilka rynków robiąc różne rzeczy darmo dla samego
    fanu tylko.
    Nie ma o co kopii... nie pamiętam, co się z kopią robiło, czasem tylko
    kopiuję, ale to inna kopia.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 10. Data: 2013-10-10 11:17:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-10 10:53, Janko Muzykant wrote:
    > sam niszczę kilka rynków robiąc różne rzeczy darmo dla samego
    > fanu tylko.

    Robisz tym przysługę konsumentom bo zmuszasz konkurencję do obniżki cen
    - klient ma taniej.
    I o to chodzi!