  • 1. Data: 2013-10-05 07:30:38
    Temat: tak na marginesie mam nowego olka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tym razem profesjonalnego...

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=17627&olympus-om
    -d-e-m1-test

    aparat jest sympatyczny tylko że nie ma w nim wiele różnicy w stosunku do
    poprzednika który też ma uszczelnienia na marginesie.

    Zastanawia mnie jeszcze jedna informacja że system fazowy działać ma tylko z
    obiektywami 3/4 przez przejściówkę, to jest chyba błąd.

    Niestety ale system m3/4 cierpi teraz na profesjonalnych obiektywów.

  • 2. Data: 2013-10-05 08:11:23
    Temat: Re: tak na marginesie mam nowego olka
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-05 07:30, Marek Dyjor pisze:
    > Niestety ale system m3/4 cierpi teraz na profesjonalnych obiektywów.

    Stare ''top pro hi fi'' dają w końcu radę, można tanio kupić lekko
    używane, nowe też są zresztą dostępne. 12-60 jest najlepszym zoomem
    średnich ogniskowych jaki kiedykolwiek trzymałem z łapach. Tutejsze
    trolle w końcu miałyby dobrze, 10 lat czekania na puszkę... Ale
    posprzedawały i wyprowadziły się z internetu.

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPhone jest zazdrosny o ich

  • 3. Data: 2013-11-14 23:02:39
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Eeee tam, nadal czekam na film cyfrowy ;-)

    -----

  • 4. Data: 2013-11-15 00:35:54
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-11-14 23:02, 666 pisze:
    > Eeee tam, nadal czekam na film cyfrowy ;-)

    Po co?

    --
    marcin

  • 5. Data: 2013-11-17 12:46:51
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Włożę sobie tu i tam.
    Ja do dawnych korpusów nic nie mam (poza czasem nienadążaniem z ręcznym ustawianiem
    ostrości) poza tym, że drogo wychodzi
    fotografowanie na prawdziwym filmie (negatyw, obróbka, odbitki).
    Ale czasem robię (ostatnio w lecie), przyjemność wielka.

    -----