  • 11. Data: 2011-01-08 12:58:42
    Temat: Re: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ig9iva$flr$1@usenet.news.interia.pl...

    > Gratulacje dla fabryki?
    >
    > 10 cm w jedną albo w drugą i by gościu zginął.

    A nic Cię nie ugryzło jak czytałeś?

  • 12. Data: 2011-01-08 13:52:32
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    62316.html?grupa=polska

    > Rok temu, w salonie, więc pewnie sporo.

    fajnie - tylko skad ta pewnosc ?

  • 13. Data: 2011-01-08 14:07:21
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bestof2011ja
    n06/

    jeden z wielu:-)

    ----
    uciu

  • 14. Data: 2011-01-08 15:18:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > fajnie - tylko skad ta pewnosc ?

    Pewności nie mam, ale jak ludzie o tym z taką pewnością wspominają w
    komentarzach, to w przeciwieństwie do tych, co nie wiedzą nic o tym aucie,
    brzmią bardziej przekonująco.

  • 15. Data: 2011-01-08 15:18:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
    > przeciąć samochód.

    To jest jego zboczenie "zawodowe" przeradzajace sie w obsesje. I ile mnie
    pamiec nie myli, Zinek jest stalym bywalcem bezwypadkowe...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2011-01-08 15:21:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > rura od znaku drogowego ?
    > smiem watpic.

    A ja tam nawet widze dwuteownik... Taki znak musi wytrzymac wiatr 200 km/h a
    powierzchnia tej tablicy jest sporawa. Nie ma to jak taka interpretacja aby
    wlasne teorie uwiarygodnic...

    --
    Picasso

  • 17. Data: 2011-01-08 15:27:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-08 12:58, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A nic Cię nie ugryzło jak czytałeś?

    A o co konkretnie masz na myśli?
    Ale konkrety, a nie pieprzenie o gryzieniu.

  • 18. Data: 2011-01-08 15:33:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A o co konkretnie masz na myśli?

    Że taki sobie wypadek, w którym kierowca przeżył, powoduje taki rozpad było
    nie było supersamochodu i to ponoć nowego.
    Specem nie jestem, ale wydaje mi się to dziwne i raczej nie za dobrze
    świadczy o producencie.

  • 19. Data: 2011-01-08 15:58:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > (...) Chociaż jak policja wykaże, że jechał za szybko, to nie
    > dostanie pełnego odszkodowania z AC.(...)

    napisz o tym coś wiecej?

    ToMasz

  • 20. Data: 2011-01-08 16:04:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wystarczy użyc gógli aby zobaczyć, że rozczłonkowany samochód to wcale
    > nierzadki widok..
    >
    > http://images.google.com/images?hl=pl&biw=1436&bih=6
    67&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=ferrari+crash&aq=f&aqi=
    g1&aql=&oq=&gs_rfai=
    Tu:
    http://www.nie.com.pl/art24095.htm
    jest fajny artykuł o Ferrari, choć ciulowo się czyta przez wypełnienie
    tekstem od brzegu do brzegu.