  • 111. Data: 2010-09-13 06:30:28
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Wyciąganie elementów zdjęcia to nie to samo co HDR.

    śledząc inne wątki nie doszukałem się definicji ;-)

  • 112. Data: 2010-09-13 08:11:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 08:30:28 +0200, TheGuru napisał(a):

    > śledząc inne wątki nie doszukałem się definicji ;-)

    Biedactwo.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 113. Data: 2010-09-13 08:16:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:5zmvhgqnd0u4$.etg0xmgfuucf.dlg@40tude.net...

    > Biedactwo.

    wypij moje zdrowie ja wypiję za twoje

  • 114. Data: 2010-09-13 09:01:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 10:16:46 +0200, TheGuru napisał(a):

    > wypij moje zdrowie ja wypiję za twoje

    Skal

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 115. Data: 2010-09-14 09:39:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Blurowanie daje i delikatność, i ostrość zarazem. ;)

    Dobrze, że to tylko z uśmieszkiem ;)

    I nawet masz pod ręką ilustrację podobnych koszmarków:
    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_D
    ruskiennikach/_MG13509.jpg

  • 116. Data: 2010-09-14 09:46:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-10 13:21, TheGuru pisze:

    > w ciagu jednego dnia padało z 30-60 min po czym rozjaśniało się tak że
    > chodziliśmy w krótkich koszulkach i znowu po jakimś czasie ściemniało się i
    > grzmiało i tak o dzień.

    Na Pomorzu tydzień-dwa temu było dokładnie tak samo :)

  • 117. Data: 2010-09-14 09:55:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-10 16:07, TheGuru pisze:
    > /*
    >
    > Nie bede sie za bardzo rozpisywal, tylko pokaze obrazek:
    > http://img163.imageshack.us/img163/2821/76937472.jpg
    > */
    >

    > teraz oglądam w robocie i rzeczywiście twoje jest lepsze.
    > zobaczę w domu i sprawdzę monitor

    Pomaga kontrolny podgląd zdjęcia na tle w miarę szerokiej, białej ramki.
    Jak się ogląda całe zdjęcie bez ramek lub z małymi, ew. szarymi,
    to wzrok się dostosuje do średniego poziomu jasności zdjęcia, i zupełnie
    już brakuje punktu odniesienia, aby stwierdzić że jest za ciemne.
    Zwłaszcza na dzisiejszych monitorach, generalnie zbyt jasnych.

  • 118. Data: 2010-09-14 13:52:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Witkowski" i6nfsj$1co4$...@n...ipartners.pl

    > Dobrze, że to tylko z uśmieszkiem ;)

    Dlaczego dobrze? :)

    > I nawet masz pod ręką ilustrację podobnych koszmarków:

    > http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_D
    ruskiennikach/_MG13509.jpg

    Tu nie ma blurowania. :) Blurowanie jest tutaj:

    http://eneuel.hostei.com/lotzen/cukiereczek/cukierec
    zek.JPG
    http://www.leszekc.w.tkb.pl/lotzen/cukiereczek/cukie
    reczek.JPG

    Proponuję oddanie Twojej wiedzy o blurowaniu do naprawy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 119. Data: 2010-09-14 14:06:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Witkowski" i6ng9p$1co4$...@n...ipartners.pl

    > Na Pomorzu tydzień-dwa temu było dokładnie tak samo :)

    A ja w Polsce chadzałem w krótkich gaciach i w koszulkach z krótkimi
    rękawami po śniegu. :) Nie w górach, ale na nizinach, ze 100 metrów
    powyżej poziomu morza -- nie wiem, którego morza. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 120. Data: 2010-09-15 07:09:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > "Jakub Witkowski" i6nfsj$1co4$...@n...ipartners.pl

    > Dlaczego dobrze? :)

    ruskiennikach/_MG13509.jpg

    > Tu nie ma blurowania. :)

    Masz rację, ta glaca-akwarelka to jest coś gorszego od zwykłego blurowania.
    Zgaduję, że nazywasz to odszumieniem ew. wygładzeniem.