  • 21. Data: 2012-07-16 23:29:41
    Temat: Re: karty pamieci SDHC
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Olo in news:50042eb6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl
    > generalnie nikt nic nie musiał, zrobił to bo chciał...

    (za skroty myslowe łapać, to obciach :)
    oczywiscie - zrobil, bo chcial; i na tym, w zalozeniu, miala polegac
    uprzejmosc/przydatnosc/fajnosc/niecodziennosc usenetu. Nikt nic nie musi.
    Pisze, pomaga, odpowiada. Dlaczego? Bo chce. Bo wie. Bo ludzki pan. A skad
    wie? - chce - to powie. Nie chce - nie powie. Z czapki, od sasiadki, z
    fusow, z googla. Mozna to oczywisce obwarowac obostrzeniami, konstytucjami,
    pierdolkami, połajaniami - wymarzone pola dla Trockich z duzym bagażem
    wolnego czasu.

    > ja comprende, ale ty kompletnie nic nie zrozumiałeś...

    zrozumialem odpowiedz na moje pytanie, reszte pozostawiam egzegetom tego
    wątku :)

  • 22. Data: 2012-07-17 03:07:34
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-16 23:29, 1634Racine wrote:
> [...]
    > wolnego czasu.

    > zrozumialem odpowiedz na moje pytanie, reszte pozostawiam egzegetom tego

    człowieku idź na spacer

  • 23. Data: 2012-07-17 09:59:34
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Olo in news:5004bac6$0$1223$65785112@news.neostrada.pl
    > człowieku idź na spacer

    stary, ja juz dawno na spacerze, dlatego ciągnalem te wołokitę; myslales, ze
    to na powaznie? :)