  • 11. Data: 2012-07-15 14:19:53
    Temat: Re: karty pamieci SDHC
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Agaton in news:jtua2o$sno$1@inews.gazeta.pl
    > Tradycyjnie p.Googiel zna odpowiedź. SDHC UHS-I to nowy typ karty o
    > podwyższonej szybkości zapisu i odczytu oraz większej "odporności na
    > błędy" tj. korygującej ewentulne błędy w trakcie zapisu.

    bógzapłać - o to mi chodzilo :)

    ciekawe, ze w sumie lepszy, nowoczesniejszy typ karty UHS-I, jest o niebo,
    sredno to z 2x (patrz linki, ceneo), tanszy od zwyklego sandiska...

  • 12. Data: 2012-07-15 14:34:07
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-15 12:19:53 +0000, "1634Racine" <1...@R...pl> said:

    > ciekawe, ze w sumie lepszy, nowoczesniejszy typ karty UHS-I, jest o
    > niebo, sredno to z 2x (patrz linki, ceneo), tanszy od zwyklego
    > sandiska...

    Nic w tym ciekawego Micro SD to karty do telefonów, sprzedawane na
    tony. A SD normalnej wielkości używane są znacznie rzadziej, więc będą
    droższe.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-07-15 17:26:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    JA in news:5002b8bf@news.home.net.pl
    > Nic w tym ciekawego Micro SD to karty do telefonów, sprzedawane na tony. A
    > SD normalnej wielkości używane są znacznie rzadziej, więc będą droższe.

    teraz poniał: jedna karta jest SDHC, z tym, ze "pochodzi" od karty microSD,
    druga - po prostu z linii SD i jest pelnowymiarowa/pelnowielkosciowa SDHC.

  • 14. Data: 2012-07-15 17:52:18
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-15 17:26, 1634Racine wrote:
    > JA in news:5002b8bf@news.home.net.pl
    >

    > teraz poniał: jedna karta jest SDHC, z tym, ze "pochodzi" od karty
    > microSD, druga - po prostu z linii SD i jest
    > pelnowymiarowa/pelnowielkosciowa SDHC.

    i o to jak można sobie skomplikować prosty temat...

  • 15. Data: 2012-07-15 19:39:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Olo in news:5002e723$0$1307$65785112@news.neostrada.pl
    > i o to jak można sobie skomplikować prosty temat...

    bo gdyby Agaton nie lenil sie i napisal od razu, to bysmy juz na wakacjach
    byli :)

  • 16. Data: 2012-07-15 20:27:53
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 15-07-2012 19:39, 1634Racine pisze:

    > bo gdyby Agaton nie lenil sie i napisal od razu, to bysmy juz na
    > wakacjach byli :)

    Gdyby 1634Racine spytał googla to Agaton nie musiałby pisać.

  • 17. Data: 2012-07-16 00:09:42
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Agaton in news:jtv23h$7de$1@inews.gazeta.pl
    > Gdyby 1634Racine spytał googla to Agaton nie musiałby pisać.

    gdyby kazdy pytal _tylko_ googla, to by usenet w ogole nie mial racji bytu,
    bowiem dzisiaj, to google ma odpowiedzi na (zdaje sie) tzw. kazde pytanie :)
    czyli po co usenet...

  • 18. Data: 2012-07-16 12:25:36
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-16 00:09, 1634Racine wrote:
> [...]
    >

    > gdyby kazdy pytal _tylko_ googla, to by usenet w ogole nie mial racji bytu,
    > bowiem dzisiaj, to google ma odpowiedzi na (zdaje sie) tzw. kazde

    Agaton zrobił to za Ciebie - czyli spytał googla i przekazał usenetowi,
    a tak droga mogła by być krótsza. Btw usenet to nie tylko pytania na 20
    sekund szukania w google, ale gratuluję dalekowzroczności! No i rozumiem
    poirytowanie użytkowników, którzy muszą odpowiadać na pytania typu "czy
    piłka jest okrągła"...

  • 19. Data: 2012-07-16 14:01:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Olo in news:5003ec11$0$1224$65785112@news.neostrada.pl
    [......]
    > Agaton zrobił to za Ciebie - czyli spytał googla i przekazał usenetowi

    ktos to musial zrobic przyjacielu mas, ktos musial :)
    jeden bierze wiedze z czapki, inny z googla, jeden pyta, drugi wie, jeden
    wie i odpowie, drugi wie i nie odpowie. inny jeszcze inaczej - nikt nie wie,
    czy on wie, ale wszyscy widza, ze pisze, jak żyć godnie,a sprawiedliwie. Nie
    przejmuj sie zbytnio, niedlugo nikt juz nie bedzie na grupach o nic pytal,
    gdy zamkna serwery; to i sobie nikt nie pogada na grupie
    komp-informat-sprzet.-i-co-tam-jeszcze-chcesz ani o laptopach, ani o
    klimatyzatorach do chalupy, ani o wczasach w, ani o samochodach rodzinnych,
    ani o biletach, bedziesz mial swiety spokoj, no chyba, ze zaczniesz bywac
    na forach, to tam znow poczujesz nerw do reformy pospolstwa, bo tam sie to
    cale tałatajstwo przeniesie z tymi swoimi durnymi pytaniami, na ktore
    przeciez jest odpowiedz w googlach :) :)

    jesli o mnie chodzi: zadalem pytanie na grupie, dostalem odpowiedz,
    skorzystalem z tego urzadzenia zgodnie z jego przeznaczeniem. comprende choc
    troche?

  • 20. Data: 2012-07-16 17:09:58
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-16 14:01, 1634Racine wrote:
    > Olo in news:5003ec11$0$1224$65785112@news.neostrada.pl
    > [......]
    >

    > ktos to musial zrobic przyjacielu mas, ktos musial :)

    generalnie nikt nic nie musiał, zrobił to bo chciał...

> [...]
    >
    > jesli o mnie chodzi: zadalem pytanie na grupie, dostalem odpowiedz,
    > skorzystalem z tego urzadzenia zgodnie z jego przeznaczeniem. comprende

    ja comprende, ale ty kompletnie nic nie zrozumiałeś...