eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkarta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCDkarta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
  • Data: 2011-09-26 12:38:56
    Temat: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem sobie wczoraj kartę graficzną EVGA GT520 ECO model:
    01G-P3-1521-KR. Ma ona trzy wyjścia na monitor: DVI, VGA
    i wyjście HDMI 1.4a (to z dźwiękiem). Tu szczegółowy opis:
    http://www.evga.com/products/pdf/01G-P3-1525.pdf

    Próbuję ją zastosować w pececie który ma być źródłem sygnału
    dla 46-calowego telewizora DHTV LED LCD Samsung UN46D7000.
    To jest mniej więcej to co europejski UE46D7000...

    Wszystko działa OK gdy podłączam peceta do telewizora przez
    gniazdko VGA - obraz jest ok. Gdy podłaczam przez HDMI to
    mam jakby za duży obraz, niewidoczny margines obrazu,
    w Windows nie widać guzika start, belki z programami i gdy
    okienko programu jest zmaksymalizowane to nie widać górnej
    ramki tytułowej z guzikami do minimalizacji i X do zamknięcia.
    Widzę też że są podjarane nienaturalnie kolory...

    Czy to wina karty graficznej/peceta czy telewizora?
    Ma ktoś doświadczenie czy można to ustawić?

    Próbowałem grzebać w TV, ale dla wejścia PC/VGA ma ustawienia
    takie jak monitor komputerowy (rozmiar, "auto adjustment"),
    ale jak podłączę się z pecetem przez HDMI to te ustawienia znikają...