eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkarta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCDRe: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
  • Data: 2011-09-27 08:15:40
    Temat: Re: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-26 14:38, Pszemol pisze:
    > Kupiłem sobie wczoraj kartę graficzną EVGA GT520 ECO model:
    <ciach>
    > Próbowałem grzebać w TV, ale dla wejścia PC/VGA ma ustawienia
    > takie jak monitor komputerowy (rozmiar, "auto adjustment"),
    > ale jak podłączę się z pecetem przez HDMI to te ustawienia znikają...

    Problemem nie jest ani TV ani karta.
    HDMI od komutera podłącz w gniazdo HDMI2 (to jest domyślne gniazdo do
    takiego użytku w samsung'ach.
    W TV mień nazwę tego gniazda na PC (już w tym momencie powinno być ok)
    Jeśli nie, to w TV znajdziesz opcje samoczynnego skalowania.
    Jeśli nadal nie to w ustawieniach od karty to znajdziesz.

    pozdr
    gadacz