eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkarta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCDRe: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q?_na_HDTV_LCD?=
  • Data: 2011-09-27 04:55:13
    Temat: Re: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q?_na_HDTV_LCD?=
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bufi" <b...@p...de> wrote in message news:j5q5i8$pht$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam w Bravii. cos takiego dla HDMI:
    >
    > Format ekranu: Wide
    > Autoformatowanie: wł.
    > Pole wyświetlania: wszystkie piksele.

    > danego wejścia.
    >

    > W kompie mam ustawioną rozdzelczość natywną z TV,
    > czyli 1920x1080 i wszystko jest na swoim miejscu.
    > Jak system widzi TV?

    OK, rzeczywiście znalazłem w ustawieniach dla obrazu menu
    Menu --> Picture --> Screen Adjustment pozycję "Screen Fit":
    "When your TV inputs HDMI (720p/1080i/1080p) or
    Component(1080i/1080p) signals, displays the full image
    without any cut-off." i w tym ustawieniu widzę cały obraz.
    Jednak to TV był winien za powiększanie obrazu...

    Problem rozwiązany - dzięki za podpowiedź!