  • Data: 2010-01-19 20:52:23
    Temat: jazda na lpg czasami gaśnie
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    może ktoś z Was miał podobny przypadek, co może być przyczyną sporadycznego
    gaśnięcia auta na lpg (pacjent volvo v40 1.8 115 km,lpg-Sirocco,IV
    generacja-sekwencja) po nagłym zatrzymaniu i po chwili ponownym ruszeniu do
    przodu lub w sytuacji nagłego zatrzymania się i ponownego ruszenia na
    wstecznym?Wiem,że w tym przypadku nie jest to kwestia operowania
    sprzęgłem.Na "wskaźniku" poziomu lpg,wygląda tak jakby zawartość gazu
    się "huśtała" w zbiorniku: diodki wskazujące jego poziom przez chwilę gasną
    do niższego poziomu i po chwili zapalają się znów rosnąc w górę.Jak
    zabrakłoby lpg w zbiorniku to jest sygnał dźwiękowy,który o tym informuje i
    wtedy można przełączyć na benzynę ręcznie,sygnału nie słychać.Czy to jest
    normalny objaw na lpg wynikający z jazdy, czy może jakiś defekt
    techniczny,który można jakoś usunąć poprzez regulację?
    Auto ma na tej instalacji zrobione ok.1000km, za wszelkie sugestie z góry
    dzięki.