    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: jasny obiektyw do sony alfa
    Date: Sun, 10 Oct 2010 11:09:28 +0200

    witam

    Mam od paru lat aparat sony alfa, z obiektywem tamron 18-200 / 1:3.5-6.3
    Pstyrkam takie sobie fotki, ledwo co opanowuje głębie ostrości - niczego
    wiecej nie wykorzystam. PRoblemem jest tylko światło, a dokładniej jego
    brak. Baaaardzo potrzebuje prostego obiektywu ale najjaśniejszego jaki
    da sie uzyskać. z tego co sie doedukowałem, bedzie to obiektyw
    stałoogniskowy - dobrze myśle? czyli zero zoomu, pytanie czy będzie miał
    autofokus? Gdyby niemiał, nie było by tragedii, bo "u cioci na
    imieninach" zrobie pare klatek, wybierze sie najlepszą.
    Najwiekszy ból to kasa. Będzie to drugi obiektyw, do i tak mało
    używanego aparatu, wiec prosze polećcie coś taniego. na allegro
    znalazłęm coś w okolicy 300zł, ale mocowanie jest jakieś inne, i podobno
    da sie zastosować jakąś redukcje - czy takie rozwiazanie jest możliwie i
    nie wyływa destrukcynie na jakość zdjęć?

    Pozdrawiam
    ToMasz

    PS
    a może dać sobie spokój z obiektywem i kupić lampę błyskową (fotocele i
    "świecić" na sufit?)