eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc obslugi w polskich portalach › jakosc obslugi w polskich portalach
  • Data: 2004-08-10 19:49:56
    Temat: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: tenesu <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
    bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
    O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
    regula, czy wyjatek?

    pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady interfejsu
    WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
    (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
    nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy uslug.

    chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie, ze
    bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i ogloszen,
    a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
    trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...

    a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?

    --
    tenesu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: