-
1. Data: 2004-08-10 19:49:56
Temat: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: tenesu <t...@n...net>
z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
regula, czy wyjatek?
pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady interfejsu
WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
(wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy uslug.
chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie, ze
bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i ogloszen,
a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...
a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
--
tenesu
-
2. Data: 2004-08-10 21:29:01
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>
On 10 Aug 2004 19:49:56 GMT I had a dream that tenesu <t...@n...net> wrote:
> z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
> bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
> O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
> regula, czy wyjatek?
Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś tak robił :)
> a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
Zapytaj się, który dba o użytkowników, którzy płacą ;-)
--
Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych pracodawców.
-
3. Data: 2004-08-10 21:40:37
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: ".:JackNumber7:." <e...@g...pl>
Dnia 10 Aug 2004 19:49:56 GMT, tenesu napisał(a):
> a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
ja zgłosiłem coś do onetu i helpdesk odezwał się na następny dzień...
wymiana 5 listów i rozwiązanie problemu. Konto darmowe.
--
$nie ślij listów via e-mail$
-
4. Data: 2004-08-10 23:44:10
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: "Grzegorz Ogrodnik" <g...@o...pl>
posiadam konto w o2.
Od ponad miesiąca Antyspam przepuszcza połowę spamu (głównie ofert sprzedazy
leków)
Od dwóch tygodni własciwie nie dzoała, spam przychodzi dalej do skrzynki
głównej, a katalog antyspam się nie zapełnia.
Zgłosiłem ten fakt do serwisu, odpowiedx po 3 dniach" konto zgłoszone do
naprawy".
Do dziś (po prawie 2 tygodniach) ciagle sa problemy.
Na jakieś 4 dni przed zwiększeniem konta z 20 do 250 MB cała zawartosc
folderu antyspam została przeniesiona do głównej skrzynki, straciłem trochę
czasu na kasowanie tego śmietnika.
W Antyspamie brakije mi mozlwiości definiowania własnych filtórw wiadomości
(od razu poleciałby wszystkie viagry, xanaxy, prozaci, paracodiny i inne)
Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.
Z zalet : mało reklam
-
5. Data: 2004-08-11 07:19:27
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)
Zgadzam się z przedmówcą, ja też mam darmowe konto e-mail na jednym z
głównych darmowych portali i to od 7 lat i kilka razy spotkał mnie podobny
problem. Zgłaszane usterki pozostały także bez odpowiedzi.
----- Original Message -----
From: "tenesu" <t...@n...net>
To: <p...@n...pl>
Sent: Tuesday, August 10, 2004 9:49 PM
Subject: jakosc obslugi w polskich portalach
> z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
> bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta,
WP,
> O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to
polska
> regula, czy wyjatek?
>
> pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady
interfejsu
> WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
> (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
> nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy
uslug.
>
> chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie,
ze
> bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i
ogloszen,
> a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
> trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...
>
> a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
>
> --
> tenesu
>
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip
-
6. Data: 2004-08-11 07:36:36
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>
On Tue, 10 Aug 2004 21:29:01 +0000 (UTC)
Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> wrote:
> On 10 Aug 2004 19:49:56 GMT I had a dream that tenesu
> <t...@n...net> wrote:
> > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci
> > obslugi bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet,
> > Interia, Gazeta, WP, O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i
> > problemow uzytkownika to polska regula, czy wyjatek?
>
> Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś tak robił
> :)
Taaak... wiemy o co chodzi ;)
"- nie moge odebrac poczty
[ ... po zadaniu kilku pytan szczegolowych ...]
- a ma Pan w ogole polaczenie z internetem ?
- nie, a po co ?"
Czasami nie dziwie sie, ze BOK'i nie odpowiadaja.
--
spalek <at> ptssa,pl
GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-
PGP t--- 5 X+ R- tv-- b DI- D- G e-- h! r y+
-
7. Data: 2004-08-11 08:02:20
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>
Dnia 2004-08-11 01:44:10 Grzegorz Ogrodnik napisał w wiadomości
<news:cfbmha$1ll$1@achot.icm.edu.pl> co następuje:
> Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
> skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.
Miałem coś podobnego, tylko że z OE. Przez www wchodził, przez OE
wywalał błąd autoryzacji. Sprawdź czy w haśle nie masz wielkich liter.
Jak masz to zmień hasło tak, aby ich nie było. Nie doczekałem się pomocy
ze strony o2, samemu musiałem na to wpaść :-)
Pozdrawiam,
Krzysztof Książek
-
8. Data: 2004-08-11 11:21:37
Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>
Lukasz Spaleniak wrote in
news:20040811093636.48441697.spalek@_nospam_ptssa.pl
:
>> > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat
>> > jakosci obslugi bezplatnych kont pocztowych w portalach [...]
>> Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś
> tak robił
> Taaak... wiemy o co chodzi ;)
> "- nie moge odebrac poczty
> [ ... po zadaniu kilku pytan szczegolowych ...]
> - a ma Pan w ogole polaczenie z internetem ?
> - nie, a po co ?"
> Czasami nie dziwie sie, ze BOK'i nie odpowiadaja.
Nikt im przecież nie każe tego robić, niech się zajmą skupem
ziemniaków.
--
empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l
{C236F98B-9CE7-4664-9A9C-34073094A29F}