eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc obslugi w polskich portalach › Re: jakosc obslugi w polskich portalach
  • Data: 2004-08-11 08:02:20
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2004-08-11 01:44:10 Grzegorz Ogrodnik napisał w wiadomości
    <news:cfbmha$1ll$1@achot.icm.edu.pl> co następuje:


    > Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
    > skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.

    Miałem coś podobnego, tylko że z OE. Przez www wchodził, przez OE
    wywalał błąd autoryzacji. Sprawdź czy w haśle nie masz wielkich liter.
    Jak masz to zmień hasło tak, aby ich nie było. Nie doczekałem się pomocy
    ze strony o2, samemu musiałem na to wpaść :-)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: